AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Har lyst på en aktivitetsklokke/puls klokke, har du en eller hatt flere? hvilken anbefaler du? for og imot? står mellom fitbit eller polar tenker jeg, ikke veldig lyst å bruke 2000+ på det heller så ser for meg en av de rimeligre utgavene. men hvilken? Anonymkode: 96059...8b2
Prestekragen Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Søk opp de forskjellige på youtube, masse bra reviews der. Jeg pleier å google omtrent alt jeg kjøper/har lyst på, haha
FruHudson Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Det spørs jo om du vil ha pulsmåler, og om du i så fall vil ha en som måler direkte på håndleddet eller ved hjelp av pulsbelte. Jeg har polar m400(denne har pulsbelte), og jeg er veldig fornøyd med den! Koster omkring 1500 kr.
Cata Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har også Polar M400 og er veldig godt fornøyd. Må ha pulsbelte til den, men selv om det hadde vært kjekt å ha duppeditt som måler puls i hverdagen, så er det ikke noe jeg må ha. Jeg ville heller ha en anstendig treningsklokke og M400 passer fint til min assorterte hverdagstrim (litt jogging og litt styrketrening).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå