Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha pratet sammen på nett i en ukes tid, så hoppet vi i det og møttes i dag. Og for første gang på en date, så følte jeg ikke at jeg var på et jobbintervju. To timer gikk alt for fort, og jeg kunne faktisk tenkt meg et kyss når vi skiltes. Men det var jo for tidlig ;) ( den forrige jeg datet i sommer, fikk jeg nesten angst ved tanken på å klemme ;) ) Og det siste han sa før vi skiltes var at jeg måtte bare sende en melding igjen. Noe som kan tolkes i alle retninger. ;) 

Når jeg kom hjem hadde jeg fått sms. Det stod det at han hadde hatt så lyst til å kysse meg før jeg dro. Jeg kunne ikke annet enn å innrømme at det kysset hadde jeg mottatt om det hadde kommet :mynona:

Dette kan bli spennende fremover. :nordvesta:

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må holde oss oppdatert  :Nikke:

Gjest Overrasket
Skrevet

Kult! Det høres ut som et flott stevnemøte :edie:

Skrevet
14 minutter siden, smilo skrev:

Etter å ha pratet sammen på nett i en ukes tid, så hoppet vi i det og møttes i dag. Og for første gang på en date, så følte jeg ikke at jeg var på et jobbintervju. To timer gikk alt for fort, og jeg kunne faktisk tenkt meg et kyss når vi skiltes. Men det var jo for tidlig ;) ( den forrige jeg datet i sommer, fikk jeg nesten angst ved tanken på å klemme ;) ) Og det siste han sa før vi skiltes var at jeg måtte bare sende en melding igjen. Noe som kan tolkes i alle retninger. ;) 

Når jeg kom hjem hadde jeg fått sms. Det stod det at han hadde hatt så lyst til å kysse meg før jeg dro. Jeg kunne ikke annet enn å innrømme at det kysset hadde jeg mottatt om det hadde kommet :mynona:

Dette hørtes jo veldig søtt ut.

Tror du dette var kjærlighet ved første blikk? Når tenker du daten din får lov til å putte tissen inni deg? På neste date?

Anonymkode: deffc...99f

Skrevet

Så flott,  smile.  Og hva enn som skjer så kan du ta med deg videre den følelsen av at man KAN treffe noen som man har lyst å treffe igjen. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette hørtes jo veldig søtt ut.

Tror du dette var kjærlighet ved første blikk? Når tenker du daten din får lov til å putte tissen inni deg? På neste date?

Anonymkode: deffc...99f

Idiot.

Ts, så koselig. 😍 Lykke til.💘

• Liker 9
Skrevet

Dette er dagens søteste HI :rodmer: @smilo

Lykke til og kos deg!            

Skrevet (endret)
40 minutter siden, smilo skrev:

Så herlig :) . Vet hvordan den følelsen du kjenner nå er. Har vært der før. Nyt det :hjerte::mynona::nordvesta:

Endret av JenniferA
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Testosteron skrev:

Du må holde oss oppdatert  :Nikke:

Vi skravler om alt og ingenting

1 time siden, Silfen skrev:

Så flott,  smile.  Og hva enn som skjer så kan du ta med deg videre den følelsen av at man KAN treffe noen som man har lyst å treffe igjen. 

Ja det er veldig rart og utrolig god følelse. Sitter faktisk her og smiler for meg selv. 

1 time siden, Kiselle skrev:

Dette er dagens søteste HI :rodmer: @smilo

Lykke til og kos deg!            

Takk så mye :) 

Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Herlig.

Dagens kjøkkenvask har vært moro, takket være en på snap som stadig sendte morsomme tilbakemeldinger. Nå er  neste møte bestemt. ;):mynona: 

Skrevet
9 minutter siden, smilo skrev:

Dagens kjøkkenvask har vært moro, takket være en på snap som stadig sendte morsomme tilbakemeldinger. Nå er  neste møte bestemt. ;):mynona: 

Oi, det her ligner noe det nu. Hold oss underrettet.

Skrevet

Blir skikkelig glad på dine vegne @smilo :mynona:

Skrevet

Hvor lenge var Adam i paradis?  Ikke lenge nok,i det minste..

Vi avtalte neste treff,og skrev til hverandre hele søndag og delvis litt på mandag kveld, der han stadig nevnte at han gledet seg til vi skulle treffes. På tirsdag sendte han melding om at han hadde blitt syk og var sengeliggende. Etterpå har det vært helt stille. 

Ikke har han lest mitt svar på meldingen han sendte meg på FB, (og han har vært aktiv på FB, senest nå i kveld)  ikke svarte han på SMS i går og nå prøvde jeg å ringe, men fikk ikke noe svar. Det var en annen tråd her inne der en mann beskyldte oss damer for å fucke til hodet hans, men mitt er helt ute å kjøre nå.. 

Siden jeg har blitt narret ganske kraftig tidligere av en som hade to damer samtidig,  så er jeg muligens veldig var, og kan bli oppfattet som en dramaqueen, men nå skulle jeg gjerne hatt et svar på hva i huleste som gikk feil.... 

Skrevet
46 minutter siden, smilo skrev:

Hvor lenge var Adam i paradis?  Ikke lenge nok,i det minste..

Vi avtalte neste treff,og skrev til hverandre hele søndag og delvis litt på mandag kveld, der han stadig nevnte at han gledet seg til vi skulle treffes. På tirsdag sendte han melding om at han hadde blitt syk og var sengeliggende. Etterpå har det vært helt stille. 

Ikke har han lest mitt svar på meldingen han sendte meg på FB, (og han har vært aktiv på FB, senest nå i kveld)  ikke svarte han på SMS i går og nå prøvde jeg å ringe, men fikk ikke noe svar. Det var en annen tråd her inne der en mann beskyldte oss damer for å fucke til hodet hans, men mitt er helt ute å kjøre nå.. 

Siden jeg har blitt narret ganske kraftig tidligere av en som hade to damer samtidig,  så er jeg muligens veldig var, og kan bli oppfattet som en dramaqueen, men nå skulle jeg gjerne hatt et svar på hva i huleste som gikk feil.... 

Hei, forstår godt at du blir skeptisk når han ikke svarer! Jeg merker jeg blir farget av mine tidligere erfaringer, og har nylig opplevd det du opplever her. Alt går bra i begynnelsen, mye kontakt på meldinger, men så skjer det noe. For min del gikk det 3-4 dager, også fikk jeg "i det minste" en melding hvor han forklarte at han ikke ville mer.

Nå trenger dette ikke være tilfellet her, da. Godt mulig han er opptatt med juleforberedelser, etc. Men mitt råd er alltid å prøve å ha litt is i magen og være litt forberedt på at det kanskje ikke blir noe mer. Om du ikke tar noe mer kontakt og plutselig hører fra han, så kan du heller da se ann hva du vil. Personlig hadde jeg nok ikke orket, men det er nok fordi min erfaring er at med en gang det blir noe kommunikasjonstull i begynnelsen så er det ikke liv laga.

Anonymkode: f8b10...568

Skrevet

Hvor gamle er dere? Kanskje han bare trenger litt tid?..

Skrevet

Hvordan går det med deg TS?

Anonymkode: 4f027...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...