TBB Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg sliter med å finne bukser rumpa ser fin ut i. Har noen noen tips til merker og spesifikke modeller fra merker?
Veslefrikk Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 31 minutter siden, TBB skrev: Jeg sliter med å finne bukser rumpa ser fin ut i. Har noen noen tips til merker og spesifikke modeller fra merker? Det kommer vel litt an på hvordan rumpa ser ut uten bukse også. Man må finne den buksen som passer best til sin egen fasong og som gir den det lille ekstra. Selv er jeg veldig glad i Mac og Tiger of Sweden. Kan også bruke Ralph Lauren. 1
TBB Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2016 24 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det kommer vel litt an på hvordan rumpa ser ut uten bukse også. Man må finne den buksen som passer best til sin egen fasong og som gir den det lille ekstra. Selv er jeg veldig glad i Mac og Tiger of Sweden. Kan også bruke Ralph Lauren. Har ganske rund rumpe, helt vanlig strl, ikke sykt liten, ikke sykt stor. Takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå