AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Er en kvinne på 27 år, utdannet Barnehagelærer og har fast jobb i barnehage i Oslo. Trives helt ok, men sitter med en følelse av "er dette alt"?. Vil på en måte gjøre noe mer med livet mitt, jobbet i 4 år og er i grunn lei. Kommer fra Levanger i Nord Trøndelag, elsker å være i Trøndelag, men er så og si ingen jobber i barnehage ledig der. Vurderer videreutdanning, men hva? Bør jeg starte på noe helt nytt? Interesser; ledelse, interiør, trening, reising. Eier en leilighet i Oslo som gjør at jeg sitter på 1,5 mill i EL om jeg selger nå. Men har kanskje ikke råd til bolig om jeg skal studere igjen.. Føler jeg må studere mer for å få større nettverk.. Liten familie/slekt og vennene mine er spredd, veldig få kjente i Oslo, føler meg ensom rett og slett.. Hva ville du gjort? Føler livet står på vent på et vis. Anonymkode: d050c...7b1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Skulle stå EK for egenkapital. Er singel, ingenting som holder meg i Oslo i grunn. Anonymkode: d050c...7b1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Hva om du søker deg inn på studie i februar. Du kan da i juli bestemme deg for om du vil eller ikke vil studere. Det er vel i juli eller juni du takker ja eller nei til studieplass. I mellomtiden så bruker du MASSE tid og energi på å bli kjent med nye mennesker. Gå på singel kvelder. Snakk med andre folk på treningssenteret. Bli frivillig. Prøv noe nytt, dansekurs, fotograferingskurs, klatrekurs osv. Ha som mål å utvid vennekretsen din og å gjøre noe nytt! Om du i juli fremdeles ikke syns du har oppnådd noe mer, så studer Anonymkode: 01379...78f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Hva venter du på da? Spør deg selv dette. Og prøv å svar! For du sier at du føler "livet står på vent". Men på hva? Kanskje hvis du virkelig prøver å svare på dette spørsmålet, så får du også en liten pekepinn på hva du burde gjøre for å utvikle deg? Har du lyst til å bli lærer? Hvis du tar PPU kan du bli lærer i videregående innenfor "helse og sosial-fag"! Og PPU tar bare ett år. Anonymkode: a42a1...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå