Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Hva er din favoritt nettbutikk og hvorfor?
Dru Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 1: Play.com De har stort sett det jeg vil ha av spill og dvd-er. De har kjapp levering, og prisen man ser på skjermen er den man betaler, siden frakt er inkludert. Bestiller man flere ting, så deler de alltid opp pakken slik at man havner under den norske tollgrensa på alle pakkene. Det gjør det trygt å kjøpe "2 spill for 30 pund"-tilbudene. 2. Komplett.no Det aller meste av datating kar jeg kjøpt på komplett, og de er en drøm å ha med å gjøre på alle mulige måter.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 1. amazon.co.uk. Er hekta på bøker, og utvalget her er suverent. I tillegg har jeg som oftest bøkene i posten 4-5 dager etter jeg har bestillt dem enda jeg bor i svarteste nord. Har enda til gode å finne en norsk nettbokhandel som greier det. 2. komplett.no. Det aller meste man trenger og ikke trenger av datating. God service og rask levering.
Cr@sh Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 mao.no God oversikt og ofte gode tilbud på bøker og DVD. Cr@sh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå