AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 For ca ett år siden traff jeg på en mann, vi kom i snakk så vidt og etter dette så jeg han flere steder uten å snakke med han. Dette pågikk vell ett år, fordi han hadde kjæreste. Så ble det slutt mellom dem, og han tok kontakt med meg og vi har hatt en del sex (startet i sommer og frem til nå). Han tar imidlertid aldri kontakt utenfor sex, så det er jo problemet. Jeg tar aldri kontakt. Skjønner at han sikkert bare er ute etter sex, men jeg har en annen følelse av at han kanskje liker meg. Jeg har ihvertfall veldig lyst til å bli kjent med han og få han til å like meg. Selv om han kanskje bare er interessert i sex nå, så er det ingenting i veien for at hans følelser kan endre seg, hvis han ikke allerede liker meg. Så her kommer det, jeg har tenkt til å prøve meg på han uten å si noe direkte, gi han hint om at jeg liker han uten at jeg direkte forteller ham det. Hva kan jeg gjøre? Er så utrolig vondt å gå rundt sånn her, og jeg tenker på han hele tiden. Anonymkode: a246a...2b1
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ca ett år siden traff jeg på en mann, vi kom i snakk så vidt og etter dette så jeg han flere steder uten å snakke med han. Dette pågikk vell ett år, fordi han hadde kjæreste. Så ble det slutt mellom dem, og han tok kontakt med meg og vi har hatt en del sex (startet i sommer og frem til nå). Han tar imidlertid aldri kontakt utenfor sex, så det er jo problemet. Jeg tar aldri kontakt. Skjønner at han sikkert bare er ute etter sex, men jeg har en annen følelse av at han kanskje liker meg. Jeg har ihvertfall veldig lyst til å bli kjent med han og få han til å like meg. Selv om han kanskje bare er interessert i sex nå, så er det ingenting i veien for at hans følelser kan endre seg, hvis han ikke allerede liker meg. Så her kommer det, jeg har tenkt til å prøve meg på han uten å si noe direkte, gi han hint om at jeg liker han uten at jeg direkte forteller ham det. Hva kan jeg gjøre? Er så utrolig vondt å gå rundt sånn her, og jeg tenker på han hele tiden. Anonymkode: a246a...2b1 Huff, jeg hadde det på samme måte bare at det var slik at han var frempå i starten. Han var den første av oss til å fortelle at han var forelsket i meg. Men så begynte alt å bare bli sex... Han sto utenfor døren klokken tre om natten, og dette pågikk lenge. Jeg var helt villt forelsket. Plutselig så dumpet han meg og sa at han kun ville være en fuckfriends fordi han ikke hadde følelser for meg lenger. Jeg aksepterte det, og håpet på å vinne han tilbake. Men hjalp det å prøve å vinne han tilbake iform av sex tror du? Nei!!!!!! Det hjalp ikke. Så jeg anbefaler deg å heller forsøke å spørre han om han ønsker å treffe deg, gå på kinoer, og om det er mulig at han er interessert i annet enn sex. . Dersom han ikke er, så ville jeg bare dumpet han når han spurte etter sex igjen 2
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Ja, du må si at du har følelser og invitere han til å bli nærmere kjent. Får du avslag, må du dessverre gå videre.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Tusen takk for svar Det var trist å høre, men ja da var han jo ikke verdt det, akkurat som mannen jeg snakker om hvis han kun er interessert i sex. MEN jeg føler meg så dum hvis jeg skal få avslag, det har tross alt pågått over ett halvt år, og hvis han ikke er interessert så tror han sikkert at jeg er med på leken. Tenkte å si at jeg har fått følelser underveis, og at jeg derfor vil stoppe å ha sex med han hvis han ikke vil finne på andre ting. men blir så flaut om han avslår meg da... Så hvordan kan jeg gjøre det litt mer diskret? vet ikke om jeg takler å bli avslått heller.. Jeg regner med at neste gang han tar kontakt så spør han enten "hva skjer" eller om jeg er ute. Jeg vet jo hva neste spørsmål blir, om jeg skal komme. nesten ordrett, hva skal jeg svare for at han skal sitte med valget om han vil fortsette noe seriøst med meg eller gi meg helt opp? Er så håpløs, og usikker. Anonymkode: a246a...2b1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Er det forresten noe jeg kan se etter i oppførselen hans for se om det peker i retning av at han er interessert eller ikke? Anonymkode: a246a...2b1
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Tegn på mulig interesse, men ikke garantert. Kan og være tegn på "holde på gress". Viser velvilje, tar intitiativ til å prate, gir komplimenter, sier seg enig om å treffes, Hvis alt dette skjer på meldinger, men ikke kommer lengre, da blir du holdt på gress. Hvis han derimot kommer med forslag til kaffe på kafe, en ukedag midt oppi alt, eller en helg på dagtid, uansett hvor travel han er, og det gjentar seg og at han virker åpen og avslappet, samtidig som han tar på deg, da er han virkelig interessert. Men, jeg vil tro at dersom det var tilfelle, så ville han nok ha kontakta deg, iom at dere har kontakt info til hverandre. Men lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 10 minutter siden, Kiselle skrev: Tegn på mulig interesse, men ikke garantert. Kan og være tegn på "holde på gress". Viser velvilje, tar intitiativ til å prate, gir komplimenter, sier seg enig om å treffes, Hvis alt dette skjer på meldinger, men ikke kommer lengre, da blir du holdt på gress. Hvis han derimot kommer med forslag til kaffe på kafe, en ukedag midt oppi alt, eller en helg på dagtid, uansett hvor travel han er, og det gjentar seg og at han virker åpen og avslappet, samtidig som han tar på deg, da er han virkelig interessert. Men, jeg vil tro at dersom det var tilfelle, så ville han nok ha kontakta deg, iom at dere har kontakt info til hverandre. Men lykke til! Det er alltid han som tar initiativ, og han har sagt at han synes jeg er overlegen, og det er jo han som alltid ber oss om å møtes, og ja det skjer på meldinger og innebærer kveldstid. Så sover jeg over og drar igjen dagen etter. han virker veldig åpen og avslappet, men ber meg aldri med på noe, men tar mye på meg. Anonymkode: a246a...2b1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å si at jeg har fått følelser underveis, og at jeg derfor vil stoppe å ha sex med han hvis han ikke vil finne på andre ting. men blir så flaut om han avslår meg da... Så hvordan kan jeg gjøre det litt mer diskret? vet ikke om jeg takler å bli avslått heller.. Det er dette du bør gjøre, men vet ikke hvordan du skal si det. Anonymkode: 65858...842
Gjest 2Bhonest Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Vi menn bare elsker jenter som hinter frempå...... eh NEI. Si det direkte.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 12 minutter siden, 2Bhonest skrev: Vi menn bare elsker jenter som hinter frempå...... eh NEI. Si det direkte. Ok. Jeg må jo si det over melding da, så hva burde jeg si? Hvordan ville du reagert hvis du ikke hadde hatt interesser for noen som var interessert i deg? Anonymkode: a246a...2b1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 Du, har du lyst til å gå på date med meg? Anonymkode: 28a20...f14
Gjest gjest17 Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid han som tar initiativ, og han har sagt at han synes jeg er overlegen, og det er jo han som alltid ber oss om å møtes, og ja det skjer på meldinger og innebærer kveldstid. Så sover jeg over og drar igjen dagen etter. han virker veldig åpen og avslappet, men ber meg aldri med på noe, men tar mye på meg. Anonymkode: a246a...2b1 Så lenge dere møtes for sex og bare sex, på kveldstid og ikke noe mer, så ville jeg ikke lagt noe i dette. Han her kritiserer deg jo også faktisk. Å si at han syns du er overlegen er virkelig ikke noe fint å si. Og hvorfor sier han det? Jeg ville kuttet han ut, men det er meg. Og hvis du syns det er vanskelig å snakke med han om følelser ansikt til ansikt, så kan du jo skrive en kort melding til han der du skriver feks: "Hei xxxx(navn) Jeg har innsett at jeg har følelser for deg og ønsker å ta relasjonen videre til noe mer seriøst. Hva tenker du om det?"
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Hva er verst? Å bli avvist nå, eller å bli avvist om 3 måneder når du er enda mer på knærne? Jeg synes ikke det ville være flaut å si at du er i ferd med å få,følelser, og at du vil avslutte dette dersom det bsre er sex for ham. Kanskje han får,litt respekt for en som ikke bare lar seg bruke? Dessuten KAN det jo være at jan er interessert, men at han tolker overlegenheten din som om at du ikke er interessert. Anonymkode: cb917...390 1
Gjest 2Bhonest Skrevet 17. desember 2016 #14 Skrevet 17. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg må jo si det over melding da, så hva burde jeg si? Hvordan ville du reagert hvis du ikke hadde hatt interesser for noen som var interessert i deg? Anonymkode: a246a...2b1 Da ville jeg svart at jeg ikke hadde noen romantiske følelser for den personen som sendte den meldingen. Jeg kunne også svart at jeg ikke var på en plass i livet der jeg ville involvere meg i noen. osv. osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå