Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen min var påkoblet WiFi igår kveld uten problemer, slo av WiFi på mobilen en stund.  Men så skulle jeg slå den på igjen, men da er den kun påkoblet og viser utmerket signalstyrke, men det står "ingen Internettforbindelse".  PCen, nettbrett og en annen mobil fungerer helt topp med Internett på WiFi.  Men ikke min. Fortsatt sånn idag.  Aner ikke hva som har skjedd eller hva skal gjøre.  Noen som har peiling? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme med min, men det kom plutselig tilbake og tror det må være brudd på nettlinje ett sted. Eller no sånt.

Anonymkode: 5729b...575

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det samme med min, men det kom plutselig tilbake og tror det må være brudd på nettlinje ett sted. Eller no sånt.

Ok, men jeg bruker jo vanlig mobilnett nå på denne mobilen imens.  De andre dingsene er på WiFi uten problem. Bare min. 

Anonymkode: 89a8c...c4a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, men jeg bruker jo vanlig mobilnett nå på denne mobilen imens.  De andre dingsene er på WiFi uten problem. Bare min. 

Kom borti AnonymBruker 

Skrevet

Prøv å restarte telefonen.

Anonymkode: fbbf7...cd3

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Meg :-) skrev:

Kom borti AnonymBruker 

Ja, det bare ble slik her og. Slo routeren av og på og venta noen minutter. Plutselig var dekningen på plass igjen. Har telia. )(meg med den andre tråden)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en gang en ny telefon. Den nektet å samarbeide med WiFien. Den ble sendt i retur fort gitt.

Dette var en Huawei.

Anonymkode: 1c19e...fdc

Skrevet

Restart både telefon og ruter, så funker det nok igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...