Meg :-) Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Mobilen min var påkoblet WiFi igår kveld uten problemer, slo av WiFi på mobilen en stund. Men så skulle jeg slå den på igjen, men da er den kun påkoblet og viser utmerket signalstyrke, men det står "ingen Internettforbindelse". PCen, nettbrett og en annen mobil fungerer helt topp med Internett på WiFi. Men ikke min. Fortsatt sånn idag. Aner ikke hva som har skjedd eller hva skal gjøre. Noen som har peiling?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Jeg opplevde det samme med min, men det kom plutselig tilbake og tror det må være brudd på nettlinje ett sted. Eller no sånt. Anonymkode: 5729b...575
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde det samme med min, men det kom plutselig tilbake og tror det må være brudd på nettlinje ett sted. Eller no sånt. Anonymkode: 5729b...575 Ok, men jeg bruker jo vanlig mobilnett nå på denne mobilen imens. De andre dingsene er på WiFi uten problem. Bare min. Anonymkode: 89a8c...c4a
Meg :-) Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, men jeg bruker jo vanlig mobilnett nå på denne mobilen imens. De andre dingsene er på WiFi uten problem. Bare min. Anonymkode: 89a8c...c4a Kom borti AnonymBruker
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Prøv å restarte telefonen. Anonymkode: fbbf7...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 29 minutter siden, Meg :-) skrev: Kom borti AnonymBruker Ja, det bare ble slik her og. Slo routeren av og på og venta noen minutter. Plutselig var dekningen på plass igjen. Har telia. )(meg med den andre tråden) Anonymkode: 5729b...575
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, men jeg bruker jo vanlig mobilnett nå på denne mobilen imens. De andre dingsene er på WiFi uten problem. Bare min. Anonymkode: 89a8c...c4a Jeg kjøpte en gang en ny telefon. Den nektet å samarbeide med WiFien. Den ble sendt i retur fort gitt. Dette var en Huawei. Anonymkode: 1c19e...fdc
Citpensacola Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Restart både telefon og ruter, så funker det nok igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå