Gå til innhold

typisk mannfolk!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest mummi
Skrevet

jeg skal gifte meg 7 september og det kommer en del folk langveis fra som min kjære samboer har ordnet rom til på ett hotell i nærheten.

og jeg spør da om han har ordnet brudesuite og det har han.

men så sier han plutselig i går kveld du den brudesuiten er vist ikke bestilt alikevel den,så de har ikke brudesuite på det hotellet.

er det mulig sier bare jeg.

det hadde jo tatt seg ut om vi kom dit på kvelden og det ikke hadde vært noe rom til oss.

så da måtte jeg jo ordne rom selv i dag ,så vi får en romantisk bryllupsnatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Kjenner meg så absolutt igjen i det du skriver :roll:

Sambo skulle ordne det, men det ble ikke gjort, bare utsatt og utsatt. Han er redd for å snakke med folk han ikke kjenner, men innerst inne er det bare tull :roll:

Ble så forbanna til slutt at jeg ordna det selv :evil: :evil:

Så jeg har bestilt en juniorsuite til oss, sånn at vi skal få en romantisk bryllupsnatt :D

Den kosta 1695,- og da er det inkl. sen innsjekking, ost og frukt og champagne når vi ankommer hotellet, og ikke minst blomster :wink:

Så får vi frokost på sengen dagen etter og sen utsjekking. Syns ikke dette var så verst jeg :D

Vil tilslutt ønske dere lykke til på den store dagen !!

Pludre :D

Skrevet

ikke alle mannfolk....

mannen min (om en uke og to dager..) har tatt fatt i alt det jeg ikke har gjordt og gjordt det for meg!!!

han er en engel!!!!!!

p.s det er ikke bare tull den frykten for å snakke med andre, jeg kjenner meg så absolutt igjen...

Skrevet

mummi:

fytterakkeren til kvinnfolk har jeg aldri hørt om!!!

Skrevet

Min samboer styrer og ordner like mye som meg. Tror nesten han har gjort mer enn meg når det gjelder planlegging. Han har mye mer fritid enn jeg, så det har vært naturlig at han har ordnet en del.

Jeg har ingenting å klage på! :D

Gjest 20April2002 (gjest)
Skrevet

Jeg ser det slik: Gutter har rett og slett ikke samme interessen som oss jenter når det gjelder bryllup, så hvorfor skal vi presse på å mase og styre på med dem.

Min mann hjalp til med å plukke ut menyen samt å lage invitasjoner/bordkort. Jeg ønsket ikke å kjefte ham huden full fordi han ikke gjorde enkelte ting. Følte vel at jeg hadde bedre kontroll selv.

Nå nyter jeg heller at han var så flink her i uka at han laget middag til meg, vasket huset og klippet plenen.

Men husk jenter: gutter har ikke den store lidenskapelige interessen for brylluper slik som oss jenter.

20April2002

http://home.no.net/waraas

Skrevet

Jeg har heller ikke noe å klage over der. Min tilkommende har forlangt å være en like aktiv del av bryllupet som meg, noe jeg ikke hadde forventet egentlig for mye som skal ordnes er plukkarbeid. Her om kvelden satt han i fire timer å tredde pærler på alle bordkortene fordi jeg ikke hadde tolmodigheten til det :D Jeg var rett og slett imponert!! Ellers er det han som har valgt og bestilt bryllupsuite, bryllupsreise og booket det meste til den store dagen. :D

Skrevet

Får håpe min mann er hakket bedre enn din da, for han har nemlig ansvar for bryllupsreisen :o Han sier at alt skal være i orden, så da får jeg stole på det....og håpe på at jeg ikke står der på flyplassen uten noe stede å reise :briller:

Nei....tror nok det går bra, for han er såååå flink atte :)

Skrevet

Her må jeg også åpne munnen til forsvar for mannen min:

Han planla, kjøpte inn og lagde all maten til koldtbordet vi hadde på bryllupsfesten vår! Vi hadde et ganske ambisiøst opplegg med 19 retter, og han lagde alt (inkl. å bake fire sorters brød) fra bånn; ikke noe halvfabrikat her i gården! Jeg konsentrerte meg om dessert og bryllupskaken, og hadde mer enn nok med det, syntes jeg. Han gjorde en fantastisk innsats!

Ut over det ordnet han med alt det praktiske til vielsen: bestilte ambassade, booket flybilletter, hotell og fotograf m.m.

...jeg blir helt varm inni meg når jeg tenker på hvordan han ordner opp...

Skrevet

Nå er jeg tilbake, etter bryllup og bryllupsreise. En fantastisk opplevelse.

Jeg ville bare si at min kjære var ganske flink under forberedelser.

Han fikk ansvar for bryllupsreisen, men spurte om vi kunne dra på reisebyrå sammen - han ville ikke avgjøre det selv.

Han fikk ansvar for å ordne musikere i kirken og til festen, ettersom salmer, inn og utgangsmarsj og soloinnslaget var hans idè.

Han fikk ansvar for å bestille og hente 'håndlagde' pølser til nattmaten.

Skaffe barnevakt til bikkja.

Når vi hadde blomster-mannen på besøk, fulgte han nøye med og godkjente etterhvert. Det var tydelig at han var interessert.

Husker ikke på mere i farten, men han hjalp til der jeg hadde behov.

Det ble for oss som for de fleste andre endel stress de siste dagene før, men vi kom i havn og dagen ble en fantastisk opplevelse.

Nå gleder jeg meg til å se alle bildene og kose meg med mannen min resten av livet :D

Skrevet

Skjønner frustrasjonen over at ting ikke var som du trodde, men nå har det jo ordnet seg! Slapp av og ro ned. Kansje greit at dere ikke skal være på samme hotell som de andre, da slipper dere å få horder som banker på døra etter nachspielet... (har vært en av dem som dundra på døra til brudeparet tidlig på morrakvisten) :oops:

Som sagt over her er ikke (alle) gutter like opptatt av bryllupet og forberedelsene som vi jentene. Det tror jeg bare vi må godta. Gi han noen få oppgaver av gangen (hvor han ikke må snakke med fremmede), i steden for å ta alt på en gang.

Hos oss har det gått helt greit med forberedelsene. Vi har delt på oppgavene, og selv om jeg er mer engasjert så blir jo tingene gjort etterhvert. 15 dager igjen og det meste faller på plass.

Skrevet

heisann!

Jeg har lyst til å hylle mannfolka jeg!

Tenk hva de må finne seg i av masing og planlegging i hytt og vær. De gjør så godt de kan, og likevel får de kjeft!! :evil:

Jeg syns vi burde være kjempeglade for at de gidder være med på denne bryllupskarusellen der vi bruder er hysteriske og utakknemlige.

Min mann gjorde så godt han kunne og jeg var så stolt av han på bryllupsdagen.

SÅ til dere som klager: hvis dere er så redde for at mannen ikke gjør akkurat det dere vil, så GJØR DET SELV DA!!!! Ikke angrip mannen din. Planleggingen skal være morsom og spennende for de også!!

STOLT over mannen min jeg!!! :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...