AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Var på jule/pulebord i går i en mellomstor bedrift med drøyt 100 ansatte. Så minst 5 andre som dro avgårde med "feil" partner I forhold til hvem man er gift/bor sammen med. Selv fikk jeg elget meg innpå en av de søte kontorlærlingene og det ble en vellykket og deilig natt Anonymkode: 955df...328 2
FruKG Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Ha ha ha. Vi hadde julebord forrige helg, det ble nok litt puling hos oss også
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Smakfullt, virkelig smakfullt. Sofistikert, elegant, høyverdig. Noe å være stolt av. Tror jeg ser en annen retning ... Anonymkode: 446aa...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 På julebord er alt lov. Anonymkode: 901ce...a0e
FruKG Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På julebord er alt lov. Anonymkode: 901ce...a0e Det er nok det mange tenker. Jeg ble ihvertfall tafset på og hadde sex med noen som jeg tidligere aldri har hatt så mye med på jobb.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Glad jeg aldri har vært på julebord. Hva er vitsen med å drite der man spiser? Av alle menn/kvinner i hele landet, MÅ man knulle folk man jobber med? Anonymkode: abd35...a8a 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Nordmenn eier virkelig ikke klasse. Vi kan ta så lange utdannelser vi bare vil, tjene masse penger, og kle oss i fine dresser og kjoler, men innavla bønder er vi læll.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Glad jeg aldri har vært på julebord. Hva er vitsen med å drite der man spiser? Av alle menn/kvinner i hele landet, MÅ man knulle folk man jobber med? Anonymkode: abd35...a8a Det er gøy, da. Anonymkode: 901ce...a0e 1
FruKG Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glad jeg aldri har vært på julebord. Hva er vitsen med å drite der man spiser? Av alle menn/kvinner i hele landet, MÅ man knulle folk man jobber med? Anonymkode: abd35...a8a Det er jo morsomt å feste med kollegaer. Er jo ingen som MÅ knulle med noen, men har man lyst på noen så er det kanskje en anledning
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 Har samme inntrykk jeg også. Ekstremt mye utroskap og jobbsex på julebord, og kvinnene står ikke noe tilbake. Det er ganske spesielt å se kvinner som i jobb er meget seriøse og alvorlige, som sitter i tunge lederposisjoner og styrer økonomien i svære konsern, plutselig bli som kåte tenåringer. Tafser og åler seg innpå kolleger, og MANGE ender opp med å knulle dem. Samtidig sitter mann og barn hjemme og venter på henne..... Anonymkode: 14de8...66b
Gjest Annetnavn_ Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 Mulig jeg har kjedelige kolleger, men jeg har aldri opplevd at noen har dratt hjem med feil partner etter julebordet.
Gjest canacas Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 Det TS skisserer er jeg også vant med fra julebord. Spesielt. Det er også vanlig på jobbreiser og andre sosiale settinger med jobben.
Apekatten Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Hvis man ikke klarer å holde seg til sin egen partner på julebord, bør man helst holde seg unna alkohol.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #14 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, Apekatten skrev: Hvis man ikke klarer å holde seg til sin egen partner på julebord, bør man helst holde seg unna alkohol. Mange er jo der uten partner. Det senker nok terskelen betraktelig for å ende opp i feil seng neste morgen.... Med partner til stede begrenser det jo seg selv på mange måter. Selv om det selvsagt finnes folk som til og med gir faen i at mannen er der, og flørter hemingsløst med andre likevel. Anonymkode: 14de8...66b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #15 Skrevet 17. desember 2016 Det er nok dessverre sånn (tror jeg) at de fleste er utro på eller i forbindelse med jobb. Jeg jobber nå i et advokatfirma med ca 100 ansatte alt i alt, og i alle fall i dette miljøet er det mange "par" som jeg tror kun er "sammen" i forbindelse med jobbturer eller -arrangementer. Og det er uten tvil en "pakt" om at dette kan skje og at det ikke snakkes om. Folk jobber mye og tett, og når man først senker tempo og skuldre, drikker litt alkohol, og pynter seg, er veien kort til små affærer ..... Anonymkode: 3b0c6...5e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå