AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Er det noen andre her som har gjort det? Vi har ikke familie i nærheten og begge må jobbe i romjulen. Det ble slutt i oktober, og det viser seg at han skal være alene på julaften. Jeg skulle egentlig feire jul hos en venninne, men nå har jeg ikke hjerte til å la han sitte alene. BruddeT var ikke stygt, men vi hadde mistet følelsene for hverandre. Jeg valgte å ikke ha kontakt med han, savner han og håper jo fortsatt at det blir oss to. Allikevel føler jeg at jeg har kommet meg litt videre, og vet at det kan gi noen falske forhåpninger og ripe opp sårene. Fornuften sier nei, men hjerte kjemper imot. Anonymkode: 91dcd...5c7
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre her som har gjort det? Vi har ikke familie i nærheten og begge må jobbe i romjulen. Det ble slutt i oktober, og det viser seg at han skal være alene på julaften. Jeg skulle egentlig feire jul hos en venninne, men nå har jeg ikke hjerte til å la han sitte alene. BruddeT var ikke stygt, men vi hadde mistet følelsene for hverandre. Jeg valgte å ikke ha kontakt med han, savner han og håper jo fortsatt at det blir oss to. Allikevel føler jeg at jeg har kommet meg litt videre, og vet at det kan gi noen falske forhåpninger og ripe opp sårene. Fornuften sier nei, men hjerte kjemper imot. Anonymkode: 91dcd...5c7 Da ender det nok med sex og ingenting mer. Har han ikke følelser for deg så ville ikke jeg ha feiret jul med han. Endret 17. desember 2016 av JenniferA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå