Gå til innhold

Hvordan sexter og dirtysnakker man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i mange år, og jeg synes vel det har blitt litt vel kjedelig mellom oss så vi har blant annet begynt å piffe opp sexlivet litt som har hjulpet veldig på å lysten og gløden. Jeg har begynt å sende litt bilder og sånt til han også når vi ikke har sett hverandre på en stund eller når jeg vil pirre han. Men det har aldri satt i gang noe flørtende pirresnakk, føler meg helt clueless på området. Alle venninnene mine som er på tinder og alt mulig, gjør dette hele tiden men får ikke noen konkrete tips fra dem. Aner ikke hvordan man får i gang sånne samtaler, hva man sier uten at det bare blir kleint. 

Kom med tips takk! 

Anonymkode: b870c...7b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Fortell han hva du vil gjøre med han neste gang dere treffes.

Skrevet

Men hvordan innleder man en sånn type samtale? 

Kom gjerne med eksempler her.

Ts

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Send et bilde og si: lyst på? Da vil han kanskje starte og du kan henge deg på. Kanskje får du et bilde i retur som du kan kommentere? 

Eller enklere: i morgen, når du kommer, så finner du meg i senga, i ført kun truse. Hva har du tenkt å gjøre med det?

Skrevet
5 timer siden, Strixa skrev:

Send et bilde og si: lyst på? Da vil han kanskje starte og du kan henge deg på. Kanskje får du et bilde i retur som du kan kommentere? 

Eller enklere: i morgen, når du kommer, så finner du meg i senga, i ført kun truse. Hva har du tenkt å gjøre med det?

Meget bra Strixa. Noe sånt ja. Du må få det til å komme naturlig, ikke påtatt. Bruk gjerne litt humor også!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fortell han om din kunnskap om sex ... foreks hvor i skjeden han skal trykke med fingen om han vil ha wetsex... fortelle han om at du liker å ha en finger i fitta og en i analen samtidig... fortelle han om utesex.. oral sex ... 69... . fortelle han om alt mulig av fantasier :P

Endret av JenniferA
Skrevet
2 minutter siden, JenniferA skrev:

Fortell han om din kunnskap om sex ... foreks hvor i skjeden han skal trykke med fingen om han vil ha wetsex... fortelle han om at du liker å ha en finger i fitta og en i analen samtidig... fortelle han om utesex.. oral sex ... 69... . fortelle han om alt mulig av fantasier :P

Eller bare vær stille, om dette ^^ høres bra ut. 

Anonymkode: 45f65...b63

• Liker 4
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller bare vær stille, om dette ^^ høres bra ut. 

Anonymkode: 45f65...b63

Hehe, pass på å ikke vær for stor i ordene, slik jeg bruker å være :fnise::mynona:. For da kan det gå hardt for seg etterpå :fnise:

Endret av JenniferA
Skrevet
9 timer siden, Strixa skrev:

Har prøvd å sende et bilde og skrive noe sånt som om han har lyst på. Får da som svar ja og noen emojis. Så han starter liksom ikke noe ut ifra noe slik annet en at jeg får et kompliment. Har heller ikke fått noe bilde i retur, for han synes det er kleint som mann å ta selfier av seg selv, men han sier at han ikke vil at jeg skal slutte å sende bilder. 

Ts

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Uten at jeg har sextet så alt for mye med menn selv, så tror jeg at jeg kan fastslå at vi har to moduser, enten alt for puslete, eller alt for vulgært.

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å sende et bilde og skrive noe sånt som om han har lyst på. Får da som svar ja og noen emojis. Så han starter liksom ikke noe ut ifra noe slik annet en at jeg får et kompliment. Har heller ikke fått noe bilde i retur, for han synes det er kleint som mann å ta selfier av seg selv, men han sier at han ikke vil at jeg skal slutte å sende bilder. 

Ts

Spør han hva han har lyst til å gjøre med deg. Mulig du får han på gli da.

Gjest Annetnavn_
Skrevet
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Uten at jeg har sextet så alt for mye med menn selv, så tror jeg at jeg kan fastslå at vi har to moduser, enten alt for puslete, eller alt for vulgært.

Jeg har erfart at det enten er utrolig spennede eller UTROLIG kleint. Noen menn er flinke til å skrive og klarer å være spennende uten å tipper over i det vulgære, mens andre blir enten for vulgære, kjedelige eller rett og slett skriver for dårlig.

Skrevet

Hvis ham noe i øret, at du bare må ha ham ... og vær slørete i øynene, som om du ikke klarer å la vente.. Som om du ikke har kontroll!! dirre litt i kroppen og beina slik at du blir mottakelig for orgasmer...

Anonymkode: f00b7...de6

Skrevet

Litt dårlig at han ikke sender noe tilbake. Man må gi litt begge veier, hvis ikke er det nødt til å bli dårlig.

Skrevet

Det vil jo alltid være litt kleint å starte om man aldri har prøvd før, når man ikke kjenner hverandres verbale preferanser så kan det jo bli litt kleint uansett hvor "sexy" andre måtte synes forslagene er. Ta det med litt humor, ta sjansen på at det kan gå feil og forbered deg på å le av det når du kommer hjem, avvæpne det litt i ditt eget hode før du prøver. Litt avhengig av hva du er komfortabel med så kan du jo prøve varianter ala dette: Hvis du kjøper nytt undertøy, kan du sende bilde av det og så si noe som "Jeg tenkte du skulle få ta det av meg i kveld, hva tenker du om det?", du kan være veldig direkte og si "Akkurat nå tenker jeg på hvordan kuken din føles i munnen min", litt mindre direkte og si "Jeg har lyst på deg i kveld", du kan fortelle om en fantasi du har hatt og spørre om han vil vite mer om den, eller hva han tenker om den, du kan si at du begynte å tenke på ham og ble litt småkåt og gleder deg til du kommer hjem osv. osv. Poenget er at uansett hva du sier så vil det nok føles litt snodig, særlig om han ikke responderer noe særlig, men det er jo bare å prøve noe og se hvordan dere går. Regner med det er nok takhøyde og humor i forholdet deres om dere allerede driver med bilder til at du slipper unna selv om han ikke hiver seg på.. 

Skrevet

Hva med å begynne forsiktig, og la det utvikle seg etterhvert som han blir kåt? For eksempel kan du sende melding og si at du ligger i senga og skal sove, og skulle ønske han var der. Uten bilde. Han syntes sikkert det er koselig, og da kan du svare igjen at du skulle ønske han lå der med deg, at du savner kroppen hans. Så begynner han å tenke på kroppen din. Få ballen til å rulle. 

Gjest Overrasket
Skrevet
2 timer siden, Ananas. skrev:

så kan du jo prøve varianter ala dette: Hvis du kjøper nytt undertøy, kan du sende bilde av det og så si noe som "Jeg tenkte du skulle få ta det av meg i kveld, hva tenker du om det?"

Oi da! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...