AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Heisann! skal reise en tur med Color Magic, sammen med to barn på 2 og 5 år. Er det noen som har vært på tur med denne båten som vil si noe om hvordan det er? Noen tips eller andre anbefalinger å komme med? På forhånd takk :-) Anonymkode: 9a953...0aa
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Kjempegøy, veldig barnevennlig! Badeland ( lite, men rent og pent ) Fast program med tilbud for barn Kino Spillrom Lekerom Anonymkode: 9b632...82f
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Heisann! skal reise en tur med Color Magic, sammen med to barn på 2 og 5 år. Er det noen som har vært på tur med denne båten som vil si noe om hvordan det er? Noen tips eller andre anbefalinger å komme med? På forhånd takk :-) Anonymkode: 9a953...0aa Har vært på color fantasy med barna da de var en del år yngre. Badelandet er topp. Tror color magic er ganske lik fantasy
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Lekerommet er litt lite, men ellers er det en flott tur å ta med barn synes jeg. I skoleferier er det program for barn også, med captain kid. Anonymkode: a9c27...8ec
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Color magic & Color fantasy er helt edentiske skip Anonymkode: d5d5e...dc3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 En liten ferie ombord der er veldig barnevennlig. Jeg har jobbet der og hatt med barn på tur. Det er som regel program med underholdning og aktiviteter der i feriene. Ellers er det jo lite badeland, lekerom, spillrom for de litt eldre barna, show, captain kid, mye å se på, barnevennlig familie restauranter mm. Niesen min elsker å være der. Hun er ti. Om hun fikk velge ville hun nok valgt en tur der i alle ferier. Anonymkode: 2e4d0...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå