Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Color Magic med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

skal reise en tur med Color Magic, sammen med to barn på 2 og 5 år. Er det noen som har vært på tur med denne båten som vil si noe om hvordan det er? Noen tips eller andre anbefalinger å komme med?

På forhånd takk :-)

Anonymkode: 9a953...0aa

Skrevet

Kjempegøy, veldig barnevennlig! :)

Badeland ( lite, men rent og pent )

Fast program med tilbud for barn

Kino

Spillrom

Lekerom

Anonymkode: 9b632...82f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!

skal reise en tur med Color Magic, sammen med to barn på 2 og 5 år. Er det noen som har vært på tur med denne båten som vil si noe om hvordan det er? Noen tips eller andre anbefalinger å komme med?

På forhånd takk :-)

Anonymkode: 9a953...0aa

Har vært på color fantasy med barna da de var en del år yngre. Badelandet er topp. Tror color magic er ganske lik fantasy :) 

Skrevet

Lekerommet er litt lite, men ellers er det en flott tur å ta med barn synes jeg. I skoleferier er det program for barn også, med captain kid. 

Anonymkode: a9c27...8ec

Skrevet

Color magic & Color fantasy er helt edentiske skip

Anonymkode: d5d5e...dc3

Skrevet

En liten ferie ombord der er veldig barnevennlig. Jeg har jobbet der og hatt med barn på tur. Det er som regel program med underholdning og aktiviteter der i feriene. Ellers er det jo lite badeland, lekerom, spillrom for de litt eldre barna, show, captain kid, mye å se på, barnevennlig familie restauranter mm. Niesen min elsker å være der. Hun er ti. Om hun fikk velge ville hun nok valgt en tur der i alle ferier. 

Anonymkode: 2e4d0...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...