AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Hva er det med sure grinetryner på tinder? "Si hei først"/ "Hvorfor tar aldri jentene intiativ - si hei" / "Sier aldri hei først, sveip til venstre om du ikke har tenkt å si hei først". Tror ikke jentene blir mer keen av det, ikke jeg i alle fall. Sveiper galant til venstre når noen skriver slike kommentarer i profilen. Hadde jentene vært interessert nok så hadde vi jo selv sagt hei først. Mulig de er gretne fordi jentene ikke er så interessert i de? Anonymkode: 24de1...2e4 8
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Hvordan får man sagt hei til noen før man sveiper eller at det blir en match? Jeg betaler ikke for tinder, og får bare sveipe Anonymkode: 81e97...7f2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får man sagt hei til noen før man sveiper eller at det blir en match? Jeg betaler ikke for tinder, og får bare sveipe Anonymkode: 81e97...7f2 Jeg har ikke tinder, men har vurdert det. Men ble nå nysgjerrig; må man betale for å kunne chatte der? Dvs at om to personer matcher, og ingen av dem betaler, så får de ikke kontakt allikevel? Eller misforstod jeg nå? Anonymkode: 63e28...573
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke tinder, men har vurdert det. Men ble nå nysgjerrig; må man betale for å kunne chatte der? Dvs at om to personer matcher, og ingen av dem betaler, så får de ikke kontakt allikevel? Eller misforstod jeg nå? Anonymkode: 63e28... Jo. Får du en match så får du chatte. Anonymkode: 81e97...7f2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Tinder er gratis og det koster ikke penger å sende meldinger. jeg sveiper alle sure grinetryner til venstre. "Damer er faen så dårlige til å si hei" "du begynner samtalen om vi matcher" "liker ikke blondiner" "liker ikke brunetter" "alenemødre kan sveipe til venstre" og så videre. De skriver dette på profilen sin. Det oser drittunge lang vei. Jeg har nå slettet tinder Anonymkode: f2daa...898 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder er gratis og det koster ikke penger å sende meldinger. jeg sveiper alle sure grinetryner til venstre. "Damer er faen så dårlige til å si hei" "du begynner samtalen om vi matcher" "liker ikke blondiner" "liker ikke brunetter" "alenemødre kan sveipe til venstre" og så videre. De skriver dette på profilen sin. Det oser drittunge lang vei. Jeg har nå slettet tinder Anonymkode: f2daa...898 Vel, eneste mulighet for å ta kontakt er hvis det blir en match hvis man ikke betaler abonnement på tinder. Anonymkode: 81e97...7f2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, eneste mulighet for å ta kontakt er hvis det blir en match hvis man ikke betaler abonnement på tinder. Anonymkode: 81e97...7f2 Burde ikke være en mulighet. Da blir de jo som alle andre sjekkesteder. Burde fortsette å være at man kun kan ta kontakt hvis det er en match. Anonymkode: 6889a...3d3
Doge Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med sure grinetryner på tinder? "Si hei først"/ "Hvorfor tar aldri jentene intiativ - si hei" / "Sier aldri hei først, sveip til venstre om du ikke har tenkt å si hei først". Tror ikke jentene blir mer keen av det, ikke jeg i alle fall. Sveiper galant til venstre når noen skriver slike kommentarer i profilen. Hadde jentene vært interessert nok så hadde vi jo selv sagt hei først. Mulig de er gretne fordi jentene ikke er så interessert i de? Anonymkode: 24de1...2e4 Det er nettopp dette som er litt av problemet med Tinder ol. Dersom du matcher med noen så er det fordi du har "likt" dem. Altså burde du være interessert. Hvorfor "like" noen du ikke er interessert i å bli kjent med? 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Og når du som jente skriver til noen, så svarer dem ikke. Dating er virkelig ikke lett. Anonymkode: f96a4...4b6 7
pölynimuri Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har fått inntrykk av at menn tenker at kvinner som skriver først er desperete og for entusiastiske. 1
dronningvinter Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 Om jeg ser "sveip til venstre om..." eller "vedder 100kr på at vi ikke matcher", så tenker jeg bare lol og sveiper til venstre. Om de skriver at de ikke sier hei først, blir jeg litt barnslig og tenker at "da skal jeg i hvert fall ikke si hei!!!". 3
Miklo Velka Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og når du som jente skriver til noen, så svarer dem ikke. Dating er virkelig ikke lett. Er ikke lett for menn heller. Jeg har aldri opplevd at kvinner har skrevet først. Og jeg vil anta at 1 av 20 svarer når jeg skriver først, før de slutter å skrive etter 2-3 meldinger.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Hvorfor henge deg opp i det som er uinteressant? De fleste profilene har jo ikke slik tekst. Anonymkode: 1037d...cba 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #14 Skrevet 18. desember 2016 14 timer siden, pölynimuri skrev: Jeg har fått inntrykk av at menn tenker at kvinner som skriver først er desperete og for entusiastiske. Det inntrykket har du skapt deg 100 % i ditt eget hode. Anonymkode: 31aff...246 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #15 Skrevet 18. desember 2016 10 timer siden, Miklo Velka skrev: Er ikke lett for menn heller. Jeg har aldri opplevd at kvinner har skrevet først. Og jeg vil anta at 1 av 20 svarer når jeg skriver først, før de slutter å skrive etter 2-3 meldinger. Men så sa jeg ikke at dating var lettere for menn. Jeg skriver først, og jeg svarer alle som jeg matcher med. Eneste som får meg til å slutte å svare etter 2-3 meldinger er hvis de bare svarer kort på det jeg spør om, og ikke spør noe som helst tilbake. Det er blitt så mange av de for tiden, og jeg blir så irritert! Anonymkode: f96a4...4b6
smilo Skrevet 18. desember 2016 #16 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har skrevet først til mange menn, men de svarer ikke, eller blir stille i løpet av 2-3 meldinger. Evt så sender de seksuelle hentydninger i melding 3, og da gidder jeg ikke mer, så at mange menn tror vi damer er desperate er nok dessverre ikke vanlig. Men han jeg treffer nå er ny på nettdating, og har fått haugevis med meldinger fra desperate damer som oppfører seg som de mennene jeg avviser, så vi damer finnes i begge versjoner vi også. 2
Miklo Velka Skrevet 18. desember 2016 #17 Skrevet 18. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så sa jeg ikke at dating var lettere for menn. Men så var det også bare en opplysning, som passet bra sammen med din opplysning.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #18 Skrevet 18. desember 2016 17 timer siden, dronningvinter skrev: Om jeg ser "sveip til venstre om..." eller "vedder 100kr på at vi ikke matcher", så tenker jeg bare lol og sveiper til venstre. Om de skriver at de ikke sier hei først, blir jeg litt barnslig og tenker at "da skal jeg i hvert fall ikke si hei!!!". Så det å skrive f.eks "sveip til venstre om du kun er interessert i sex og ikke i et seriøst forhold" er ikke noe sjakktrekk? Anonymkode: fb2ab...4e3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #19 Skrevet 18. desember 2016 5 timer siden, smilo skrev: Men han jeg treffer nå er ny på nettdating, og har fått haugevis med meldinger fra desperate damer som oppfører seg som de mennene jeg avviser, så vi damer finnes i begge versjoner vi også. Hvordan er det de damene oppfører seg? Jeg har også opplevd som deg at jeg skriver til noen menn som ikke svarer. Ikke noe hyggelig. Men så er det noen få menn som skriver først, og noen det går an å føre en samtale med. Men alt i alt mange passive menn. Anonymkode: 1037d...cba
smilo Skrevet 18. desember 2016 #20 Skrevet 18. desember 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det de damene oppfører seg? Jeg har også opplevd som deg at jeg skriver til noen menn som ikke svarer. Ikke noe hyggelig. Men så er det noen få menn som skriver først, og noen det går an å føre en samtale med. Men alt i alt mange passive menn. Anonymkode: 1037d...cba Sender intime bilder, ber om møter og hinter til sex i andre melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå