LilleSol Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Bruker mye grønne og brune/grå øyenskygger, men kunne tenke meg å prøve noe nytt ! Har sterkt blå øyne, og har gultonet hud. Mørkt hår. Hvilke farger vil fremheve og forsterke øyenfargen min mest mulig? Og hvilke farger på klær fremhever blåfargen? Jeg ser forøvrig helt "død" ut i pastellfarger, skikkelig blass, kler rødt og andre skarpe farger.
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Oransje, eller farger som ligger nærme oransje passer utrolig godt til blå øyner. (Snakker da om øyeskygger) Selv bruker jeg denne, men den blir kanskje for pastell for deg? :klø: Jeg synes blå klær fremhever blå øyne godt jeg. Og sjøgrønt.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 øyenskygger eller topper i f.eks ett hakk mørkere enn øyenfargen din vil fremheve fargen på øynene dine. Ser helt utrolig ut... ikke tull en gang
ivanka Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 det enkleste er å fremheve øynene med øyenskygge i kontrastfarge (f eks gyllen/brun komplementerer blått) mens en genser/skjorte i omtrent samme farge som øynene vil reflekteres i regnbuehinnen og forsterke øyenfargen. når du har sterkt blå øyne og mørkt hår har du naturlig ganske store kontraster i dine egne farger og vil kle best klær i relativt skarpe farger heller enn pasteller og jordfarger, som du jo sier selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå