Gjest biafra Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Hei! Det var i nyhetene i fjor om p-pille for menn. Er dette å få i dag, eller er det fortsatt bare forskning på dette?
Gjest manic Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Den er jeg FOR! Men ta å si til en gutt :" Hei! Her er en pille du må huske å ta hver dag, muligens mister du sexlysta, blir deppa, legger på deg å blir enda mere deppa,greit ja?".....
Gjest manic Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Det er oppslag i media om at p-pillen for menn er rett rundt hjørnet en gang i året cirka ...merkelig nok dukker den aldri opp :o
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Den er jeg FOR! Men ta å si til en gutt :" Hei! Her er en pille du må huske å ta hver dag' date=' muligens mister du sexlysta, blir deppa, legger på deg å blir enda mere deppa,greit ja?"..... [/quote'] Haha,...den gleder jeg meg til kommer!!! Da er det sambos tur,....juhuu,.....
Gjest Litjmæ Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Den er jeg FOR! Men ta å si til en gutt :" Hei! Her er en pille du må huske å ta hver dag' date=' muligens mister du sexlysta, blir deppa, legger på deg å blir enda mere deppa,greit ja?"..... [/quote'] Den skriver jeg under på!!!
Arkana Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Med tanke på at det ikke er mannen som evt blir gravid og må føde eller ta abort, så tror jeg at jeg stoler mer på meg selv.
Samantha Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 Den er jeg FOR! Men ta å si til en gutt :" Hei! Her er en pille du må huske å ta hver dag' date=' muligens mister du sexlysta, blir deppa, legger på deg å blir enda mere deppa,greit ja?"..... [/quote'] Jepp! Viss den hadde komt så skulle eg garantert prakka den på typen min. Så skulle eg vore kjempesnill mot han når han hadde pms og sånn. Og viss sex-lysta hans hadde minka litt, så hadde vi kanskje vore på et litt meir likt nivå? Mi øke, hans synke = together på midten. JA TAKK!!
Gjest Melk Skrevet 1. desember 2004 #8 Skrevet 1. desember 2004 Med tanke på at det ikke er mannen som evt blir gravid og må føde eller ta abort' date= så tror jeg at jeg stoler mer på meg selv. Noen er jo allergiske og har en mann de kan stole på. I tillegg må det jo være kjekt for menn som er livredde for om hun faktisk går på pillen eller ei etter en ons... Pillen er kun under forskning fremdeles.
Gjest Valhalla Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 Nei piller ville jeg ikke puttet i meg.
Gjest Hel Skrevet 2. desember 2004 #10 Skrevet 2. desember 2004 Nei piller ville jeg ikke puttet i meg. Forventer du at kjæresten din skal det, hvis du har en?
Selma Skrevet 2. desember 2004 #11 Skrevet 2. desember 2004 Jeg tror jeg foretrekker å ha den styringen selv, istedenfor å gå rundt og være redd for om han kan ha glemt den en dag.
summer25 Skrevet 2. desember 2004 #12 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har høyt blodtrykk og får ikke lov til å bruke P-pillen mer :-( Perfekt hvis sambo kan overta!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå