AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har vært heldig og fått en god studentbolig, men dessverre kun med to plater. Der jeg bodde før brukte jeg ovenen mye. Både til gode middager og til pizza/hamburger steking. Så jeg må finne en mikro som kan også brukes til steking og pizza laging osv. Noen med anbefaling? Takknemlig ☺️☺️ Anonymkode: 73f05...596
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vært heldig og fått en god studentbolig, men dessverre kun med to plater. Der jeg bodde før brukte jeg ovenen mye. Både til gode middager og til pizza/hamburger steking. Så jeg må finne en mikro som kan også brukes til steking og pizza laging osv. Noen med anbefaling? Takknemlig ☺️☺️ Anonymkode: 73f05...596 Glemte å skrive at boligen har to plater med kjøleskap rett under. Så trenger egentlig en ovn / mikro Anonymkode: 73f05...596
lillsunshine Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Jeg hadde bare to plater der jeg bodde før. Jeg hadde en sånn liten miniovn på størrelse med en mikro, men som var en ovn. Sånn som ofte folk har i campingvogner. Jeg vet ikke om det finnes kombinert mikro- og ovn, men trenger du egentlig mikro? Jeg hadde ikke mikro, og det fungerte egentlig helt fint. Jeg varmet opp all mat på plate, det tar litt lenger tid men etterhvert er det noe som blir vane. Jeg synest maten smaker bedre når den ikke blir varmet i mikroen i grunn. Det er praktisk med mikro, men det går faktisk fint uten.
Gjest O.G. Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Kjøp hybelkomfyr og sett på benken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå