AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har hatt et par tinder-dater å hotell de siste ukene, som begge har vært vellykket. Kun deilig sex, egentlig. Hun ene skal jeg møte igjen i morgen kveld. Begge har vært ca 25 år, og når jeg har møtt de har de begge hatt på sexy undertøy/stay-ups under klærne. Ser at jeg i natt også har fått et par snapper fra hun jeg skal møte igjen i morgen, av henne og noen venninner på jentejulebord, og på den ene "flasher" hun igjen strømpene sammen med ei venninne ... Jeg har vært med noen jenter de siste årene, men aldri erfart dette før. Spørsmålet mitt er bare om bruken av slike strømper er en trend ....? Kan ikke legge skjul på at jeg synes det er sexy i så fall ..... Anonymkode: bbebc...427 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Vet ikke hvor gammel du er, men stayups har flere av oss brukt i flere tiår. De har en praktisk fordel over strømpebukser. Og det har ingenting med sex å gjøre. Anonymkode: 17941...e85 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Jeg er 28 år, og har aldri vært sammen med jenter som har brukt det før. Anonymkode: bbebc...427
Gjest Andrea93 Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Har nok mer med type person enn trend å gjøre. For oss som bruker mye kjoler og skjørt er det bare en praktisk nødvendighet som tilfeldigvis også er litt sexy. Win win :-) Er man en jeans-jente har man gjerne ikke samme behovet.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 På 17.12.2016 den 11.41, Andrea93 skrev: Har nok mer med type person enn trend å gjøre. For oss som bruker mye kjoler og skjørt er det bare en praktisk nødvendighet som tilfeldigvis også er litt sexy. Win win :-) Er man en jeans-jente har man gjerne ikke samme behovet. Møter henne om et par timer, og håper hun da har på denne "praktiske nødvendigheten" Anonymkode: bbebc...427
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 På 17.12.2016 den 9.14, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 år, og har aldri vært sammen med jenter som har brukt det før. Anonymkode: bbebc...427 Jeg har dessverre bare hatt gleden av å være sammen med en som bruker det en gang. Det burde absolutt bli en større sel av motebildet. Elsker stay-ups! Anonymkode: f9b60...af1
Gjest Andrea93 Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Møter henne om et par timer, og håper hun da har på denne "praktiske nødvendigheten" Anonymkode: bbebc...427 Hvis ikke er det vel bare å nevne at du syns det er sexy, så gjør hun det gjerne til neste gang. :-)
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #8 Skrevet 19. desember 2016 14 timer siden, Andrea93 skrev: Hvis ikke er det vel bare å nevne at du syns det er sexy, så gjør hun det gjerne til neste gang. :-) Jepps, hun kom med stay-ups, riktig nok i veska so hun tok på etter at vi hadde dusja sammen. Når hun kom ut fra badet i min dresskjorte, stay-ups og intet annet, var hun et syn! Nå har hun dratt på juleferie, men vi planlegger å ses når hun er tilbake i byn i romjulen. Og jeg har nevnt hvor sexy jeg synes hun er, så jeg vil nok tro at hun har på/med strømper neste gang også ... Anonymkode: bbebc...427 1
Lanista1984 Skrevet 19. desember 2016 #9 Skrevet 19. desember 2016 Ulempen er når hun tror det er nødvendig for å tenne deg. Fin balanse, sånt der.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 9 timer siden, Lanista1984 skrev: Ulempen er når hun tror det er nødvendig for å tenne deg. Fin balanse, sånt der. Nei, tror ikke det er noe problem. For det første er dette (i alle fall foreløpig) kun en sexdate-greie. Dessuten så tror jeg dette er vel så mye en greie for henne som for meg. Hun sier at hun selv føler seg sexy, og at hun egentlig bruker sånne strømper vanligvis i stedet for vanlige, tynne strømpebukser. Anonymkode: bbebc...427
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå