Gå til innhold

Hva spiste du til frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møllehjulrundstykker (sånne frosne fra Hatting) med fenalår og mør :) Nydelig! Og Et glass av "Vår beste appelsinjuice med fruktkjøtt" - ferskpresset :)

Anonymkode: c2b96...5d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff, jeg spiste frokostbuffet på Ikea i dag.. :rodme:

2 grove rundtykker, 1 1/2 egg, 1 omelett, 2 skiver ost, 1 skive sylte, 1 pk smør, 1 skive røkelaks, 2 glass farris, 2 kopper kaffe med kaffemelk,en neve  cherrytomater, en neve agurk, 1 skål cottage cheese, skogsbæryoghurt, mandler, havregryn og gresskarkjerner. 

1000 kcal, takk. 

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Smoothie: Blåbær, bananer, spirulina, ferskpresset eple/mandarinjuice, grønn koriander, atlantisk dulse og byggress-juice pulver.

Skrevet

Et knekkebrød med smøreost, som jeg tok på vei ut på tur med hundene.

• Liker 1
Skrevet

Spiste møllehjul fra Hatting jeg og! Med halvbløte egg og remulade. :) 

Skrevet

Hjemmelaget marengs. Ikke sunt, men veldig godt. De stod så fristende på benken, men jeg ble fryktelig kvalm og har angret i hele dag. :fnise:

Anonymkode: 640fa...d45

• Liker 1
Skrevet

Som alltid; havregryn med melk og sukker/kanel, og ett halvt glass appelsinjuice.

• Liker 1
Skrevet

Surdeigsrundstykker med roastbiff og avokado. Et kokt egg i eggeglass ved siden av. Ferskpresset appelsinjuice og kaffe.

Anonymkode: 3cf77...617

• Liker 1
Skrevet

Tre skiver grovt brød med salami og Jarlsberg på, et halvt glass skummet melk og to bløtkokte egg

Skrevet

Cheeseburger, nuggets og fries. :spise:

Anonymkode: 7090b...740

Skrevet

Havregryn med melonyoughurt. Hadde dårlig tid, ellers hadde det blitt egg og nystekte rundstykker.

Skrevet

To grove brødskiver med hardkokt egg og gul paprika, et glass melk og to kopper kaffe.

Anonymkode: 5ed61...10e

Skrevet

2 toast med ost og skinke. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

En boks nice'n easy chicken tikka masala. Vært så hekta på det i det siste at jeg har spist det til både frokost og kveldsmat hver dag de siste 3 ukene :rodme: 

Anonymkode: d22ed...e1e

Skrevet

Pringles. Den grønne.

Skrevet

Gryterett med bønner og et rundstykke med nugatti zero :)

Anonymkode: 381ab...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...