AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Ser etter en nettleser med "🔙, tilbaketast på høyre side, nede på skjermen. Må strekke fingeren veldig eller bruke begge hendene nå med telefonens tilbakeknapp på nedre venstre side. Får jo helt krampe i hånden da🔝🔙🔛🔜🔚 Anonymkode: 78ded...b89
tdm900 Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 På min kan jeg sveipe med fingeren for å gå tilbake, kan du ikke gjøre det i stedet?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Ikke så vidt jeg vet, hvilken mobil har du? Anonymkode: 78ded...b89
tdm900 Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 IPhone, men kan hende det er en beskytta patent de har....aner ikke
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Det er ikke helt det du spør om, men hvis du bruker Firefox og installerer addonen Quick Gestures så kan du gå tilbake ved å holde fingeren på skjermen og dra ned og deretter til høyre, eller ned og til venstre for å gå fram. Det er litt bakvendt så jeg har endret så jeg drar ned og til venstre for å gå tilbake. Du kan se hva du kan gjøre gestures for her: DR betyr f.eks. Down Right. Det kan ta litt tid før addons blir aktivert etter at du har installert dem. Anbefaler også at du installerer uBlock Origin for å fjerne reklame. Anonymkode: d8cb0...3de
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 På Samsung er det fast tilbakeknapp nederst til høyre, nedenfor skjermen. På andre Android-telefoner er den nederst til venstre. Anonymkode: 80919...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå