Gå til innhold

Hva og hvor mye godteri har dere kjøp inn til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt 2 sjokolade plater. 

Stor pose med biler, stor pose med små godt, to 3 pakker smurf, lakris pose, konfekt og har lyst til å kjøpe mer :laugh: vi er 2 som skal spise dette! :P

Anonymkode: 1b37b...d9c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mange sfinx konfektesker og noe marsipan. Alt gies bort i gaver. Mulig jeg kjøper noe til meg senere

Anonymkode: 25d70...5a2

Skrevet

Jeg har kjøpt til andre og. Men må ha masse godteri selv. Elsker godteri :)

Skrevet (endret)

holder meg til litt over julaften. 

candy.jpg

Endret av Outlander
  • Liker 4
Skrevet

Ikkje så mye enda egentlig, har noe surt snop, litt smågodt (gelebjørner og biler), ein pose twist og litt sjokolade. Det meste forsvinner nok før jul mtp. at eg har eit digert sjokolademonster i hus.

Planen er å kjøpe noen poser chips, nøtter, ein pose smågodt hos Europris (best utvalg der) og kanskje eit par poser med sjokolade fra Nidar.

Skrevet

Jeg har bestilt noe fra maxgodis. Har brukt rundt 600kr. Der er det da 7 eskersmåkonfekt til 7 personer, bare en sånn liten oppmerksomhet. 2 større esker til 2 pers. Div salt lakris ( lagd en lakrispakke til en som har alt og som elsker lakris), ellers så er det igjen en del sjokolade i forskjellige varianter som helt sikker havner på bordet raskt nok samt no lakris. 

Vi har alltid noe godt i huset men jula spises det lite sånt da vi koser oss med mat istedet. Spekemat er super snacks i jula :)

Skrevet

Et par marsipangriser med sjokoladetrekk, ellers har jeg ikke kjøpt så mye mer til jul. Kjøpte noe da jeg var i London, samt på mathallen, men det er i julegaver. Har altfor mye godteri hjemme som aldri blir spist opp, så ingen vits å fylle opp skapene med ennå mer. ;)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Har kjøpt litt marsipan med mørk sjokolade, tror ikke det blir så mye mer.

Skrevet

Vi har kjøpt julemarsipan, Fazermint, After Eight, Twist, Marianne, Quality Street og et par konfektesker.

Skrevet

Ingenting :( Er den eneste i huset som spiser julegodt så for øyeblikket har jeg en hel boks med pepperkaker som må spises opp, men de har nonstop på seg da! 

Skrevet

Ikke noe, men vi fikk en stratos hos mamma i pakke :P

Skrevet

Ikke mye. Noe utenlandsk delikat konfekt. Legger heller vekt på god hjemmelaget mat. Så konfektkaker og desserter

Anonymkode: 151e4...431

Skrevet

Kjøpt to store esker Anthon Berg konfekt og to esker belgisk konfekt søtet med stevia.

Alle fire eskene ble pakket inn og er nå forhåpentligvis hos sine mottagere. 

Anonymkode: 73643...662

Skrevet

Ingen verdens ting. Vi får så mye godteri på jobb i desember at det er mer enn nok uansett. 

Skrevet

Foreløpig ingenting, men vi bor farlig nært svenskegrensen så kjenner meg rett så har vi bilen full av kalorier når vi skal over på tirsdag :fnise:

Anonymkode: ea28d...c35

• Liker 2
Skrevet

Vi har ikke kjøpt godis til jula enda, bortsett fra twist. Det blir sikker litt potetgull og en pose eller to med litt småsjokolader, ellers så spiser vi så mye god mat at det blir lit godteri egentlig. 

Skrevet

Nam :essen2:

Gjest Belle âme
Skrevet

Familien min har hamstra sjokolade, både i plater og poser+chips. Men dei er no minst 10 som eter det, alle utenom meg og dei minste :P 

Skrevet
På 17.12.2016 den 0.58, Outlander skrev:

holder meg til litt over julaften. 

candy.jpg

Reese's ! 

❤❤❤❤❤❤❤

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en sjokoladeplate. Kan ikke kjøpe mer for jeg spiser det opp. Er gravid og prøver og være så sunn som mulig. La på meg alt for mye i forrige graviditet. 

Anonymkode: addc3...17d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...