Gå til innhold

Guttungen er ute av kontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen løper og snubler når han er trøtt, og setter seg i hylla under TV'n. Han må ha ostepop når maten er tom om ikke blir det skrik. Når guttungen legges på stellebordet er det skrik frem til han får en bamse eller caps å holde i. Jeg føler guttungen er ute av kontroll, men mannen mener jeg overdriver? 

Anonymkode: 8d8c4...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La ungen skrike litt da.  Ostepop liksom?? :bond:

Anonymkode: 97b00...9e4

• Liker 10
Skrevet

ostepop HAHAHAHA hva fæn

Anonymkode: cfffb...e01

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor kan han ikke ha en bamse eller caps å holde i på stellebordet da?

Anonymkode: 44507...289

• Liker 3
Skrevet

Du overdriver

ganske vanlig at unger liker bamser

Anonymkode: 977d4...2d7

Skrevet

Hvor gammel er gutten? Høres ganske ut som et normalt barn. 

Anonymkode: decc3...52a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er gutten? Høres ganske ut som et normalt barn. 

Høres ut som et ganske normalt barn i hvert fall.

Skrevet

Hvis han er så liten at han bruker stellebord vil jeg si at dette er helt normalt. Ute av kontroll liksom, hjelp. Trodde dette skulle være et innlegg om en voldelig 5-åring eller noe :P Helt normalt at barn løper rundt, vil ha snacks istedet for middag, holde noe mens de ligger på det kjedelige stellebordet osv osv. Ang den ostepopen ville jeg bare latt han skrike, du gjør deg selv en ordentlig bjørnetjeneste om du gir etter for sånne ting hver gang han skriker etter det.

• Liker 7
Skrevet

Ostepoppen ville jeg garantert bare kuttet ut. Mine kunne ha skreket seg blå uten at det hadde vært et alternativ. Og lar du være å kjøpe det har han glemt at det finnes ostepop innen få dager, om han er så liten at han ligger på stellebordet.  

• Liker 3
Skrevet

Dere kan jo prøve oppdrqagelse? Folkevett?

Anonymkode: 99e24...018

• Liker 9
Skrevet

Ser jeg starten på en legendarisk tråd?

:skratte:ostepop!!!!!

Det er djevelens snacks, asså.... Slimete og motbydelig!

Anonymkode: 7ea8d...6f3

• Liker 2
Skrevet

Det er noe som heter "oppdragelse". Det er et ganske ukjent ord nå til dags, men du kan slå det opp på Wikipedia. Kanskje du kan forsøke å bruke en slik oppdragelse på barnet...

Anonymkode: 0e295...a78

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Guttungen løper og snubler når han er trøtt, og setter seg i hylla under TV'n. Han må ha ostepop når maten er tom om ikke blir det skrik. Når guttungen legges på stellebordet er det skrik frem til han får en bamse eller caps å holde i. Jeg føler guttungen er ute av kontroll, men mannen mener jeg overdriver? 

Anonymkode: 8d8c4...fb8

Hvis dette ikke er en tulletråd, så bør du bli voksen og oppføre deg som foreldre skal i en sånn situasjon. Begynn med kveldsstellet  tidligere, før han er overtrøtt, noe det kan være pga oppførselen hans. Når kveldsmaten er spist, tar du han rolig med deg inn på badet, gir han bamsen og steller han ferdig for natten. Snakk med rolig stemme og kanskje syng litt når han er rolig. Les eller syng for han når han er lagt i senga, så kvelden får en rolig avslutning og natta en koselig begynnelse. Det er ikke nødvendig å fore en unge med ostepop etter kveldsmaten. Bare en greie som dere en eller annen gang har begynt med som dere bør slutte med med en gang.

• Liker 2
Skrevet

Er ostepop egentlig skumpinne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...