Hamik Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Syte innlegg! Er rimelig lei av å bli sett ned på av en god del kunder i butikken jeg jobber i, de tror de kan si hva de vil til meg når jeg er så "uheldig" å ha tatt/fått en sånn jobb. De er så frekke noen ganger og tror de kan sjefe meg rundt å få meg til å gjøre akkuratt som de vil uten at de skal måtte løfte en finger. Jeg er faglært blomsterdekoratør og er så heldig å få vere med i alle livets epoker, fra fødsel til død. Jeg elsker jobben min, men alle desse kundene som kommer å skal rakke ned på yrket mitt, som jobber i butikk.... ARGH!!! Er selvsagt glad for at det er en større del av kundene som er blide og fornøyde, som gir komplimenter for det vi gjør og den tjenesten jeg/vi gir. Dårlig dag, hektisk på jobb, juletider, travelt, for mange sure kunder på en dag. Måtte bare få det ut et sted 1
The Kitten Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Du kan ta ut frustrasjonen din i tråde "dumme ting kunder sier." Vet ikke om du har sett tråden? 1
Gjest Raiu Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Det er bare tapere som tror at ett yrke er mindre verdt enn ett annet. Det morsomste er de som har den meningen når de kjøper en tjeneste, som av deg, som de ikke kan gjøre selv. Klarer de ikke å se at du kan noe de ikke kan?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Kjenner meg igjen! Selvom jeg er sjef så rakker folk ned, de skulle faen meg visst hvor mye jeg tjener!:@ Anonymkode: 9652e...987
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Så kjedelig! Jeg har bare gode erfaringer med å jobbe i butikk. Og jeg jobbet i matbutikk, som sikkert er verre en blomsterforretning. Dere har ihvertfall et talent, haha. Traff (nesten) bare hyggelige og blide kunder som var høflige og takknemlige for jobben jeg gjorde. Selvfølgelig skjedde det at det kom inn en stressa kunde med dårlig tid, eller en som hadde en dårlig dag, men tenker at det somregel alltid er en grunn til at folk er slik. Det er ihvertfall min erfaring. Anonymkode: eae50...4ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå