Pip Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 Har komme på den perfekte julegåva til mamma. Eg ser for meg eit sett for fotpleie (elektrisk) med blandt anna filer i ulike storleikar og til ulike formål. Meinar eg har sett noko slikt, trur det var ein slags 'fotpleiepakke' som inkulderte eit fotbad, men har no sjekka mange elektiske butikkar utan resultat... (vil ikkje ha eit reint pedikyr/manikyrsett - er ikkje i utgangspunktet lekre negler som er det viktigaste for henne, trur eg...) Nokon som veit kor eg kan få tak i noko slikt, evt. har erfaringar?
Gjest miau Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 Jeg har bare sett sånne i de der reklame "heftene" som kommer i posten.. postordre- hefter, husker ikke hva de heter.De med så masse rart i..du rekker kanskje å bestille derifra før jul? tror forresten det ene hefte heter select
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 sjekk ut www.ellos.no de har massvis av sånt
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 sjekk ut www.ellos.no de har massvis av sånt
Pip Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2004 sjekk ut www.ellos.no de har massvis av sånt Har sjekka òg eg, men fann ikkje noko slikt... Fann pedikyrsett og eit eller anna merkeleg slags massasjegreie som ein tredde på beina... Men takk for tipset! Select har eg veldig sterke fordommar mot - er det verkeleg noko å ha det ein får kjøpt der? Får dessutan ikkje katalogen (reservert mot reklame)...
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Jeg fikk ett slikt sett til jul av en gammel tante. Det kom med en rekke deler du kunne sette på et og samme skaft og det er det dummeste jeg noen gang har prøvd. Jeg prøvde den mykeste sliperen på neglen og jeg brant hull i huden fordi neglen ble slipet ned for raskt. Jeg hadde vond tå i ett par uker og maskinen ble lagt på kottet. Har en venninne som er fotpleier og hun får stadig inn pasienter som har skadet neglene eller foten på slike pedikyrsett.
Pip Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2004 Jeg fikk ett slikt sett til jul av en gammel tante. Det kom med en rekke deler du kunne sette på et og samme skaft og det er det dummeste jeg noen gang har prøvd. Jeg prøvde den mykeste sliperen på neglen og jeg brant hull i huden fordi neglen ble slipet ned for raskt. Jeg hadde vond tå i ett par uker og maskinen ble lagt på kottet. Har en venninne som er fotpleier og hun får stadig inn pasienter som har skadet neglene eller foten på slike pedikyrsett. Jepp... No er det IKKJE pedikyrsett eg er interessert i. Dessutan er dette årsaka til at det ikkje er aktuelt å bestille frå Select eller sånt - slike ting må ein kunne stole på kvaliteten til...
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #8 Skrevet 1. desember 2004 Jepp... No er det IKKJE pedikyrsett eg er interessert i. Dessutan er dette årsaka til at det ikkje er aktuelt å bestille frå Select eller sånt - slike ting må ein kunne stole på kvaliteten til... Settet inkluderte fotfiler i ulike typer også. Jeg kunne godt tenkt med en elektisk fotfil.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #10 Skrevet 1. desember 2004 Mener å ha sett noe sånt på Clas Ohlson. Hey hey da kan jeg jo kjøpe drill samtidig
Pip Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2004 Drill finn du nok heilt sikkert, men eg fann berre 'manuelle' fotfiler på CO sine nettsider i alle fall...
Arkana Skrevet 1. desember 2004 #12 Skrevet 1. desember 2004 Det er ikke alle varer som finnes på nettsidene deres.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #13 Skrevet 1. desember 2004 Hva med å kjøpe toalettmappe og fylle den opp med: div filer, fotsalt,krem ol,ansiktmasker,hårmasker, neglolje, pinsett, ol. Enig med å være skeptisk til select...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå