Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på det i kveld, har jeg misste noe, er Carrie gravid eller? Hun var jo blitt så utrolig stor, hunvar jo bare en tynn strek før, og nå var hun plutselig blitt skikkelig rund? Skal hun ha baby??

Skrevet
Så på det i kveld, har jeg misste noe, er Carrie gravid eller? Hun var jo blitt så utrolig stor, hunvar jo bare en tynn strek før, og nå var hun plutselig blitt skikkelig rund? Skal hun ha baby??

Ja, men bare på ordentlig.

Synes det er skikkelig teit at ikke de kan vente med å spille inn episoder. Det ser bare dumt ut. Hun har jo tydelig mage. :-?

Skrevet

Helt enig, enten burde de ha ventet med innspillingen eller rett og slett skrevet det inn i serien...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde vært koselig om Carrie og Doug hadde fått en liten en i serien!

Skrevet

Har lagt merke til dette selv.

Hun er nok det ja :o

Skrevet

Utrolig kjedelig når Carrie nå stort sett sitter gjemt under et teppe e.l for å skjule den åpenbare graviditeten.

Skrevet

Det er helt latterlig at det ikke er skrevet inn i serien - dama er jo kjempestor blitt, og det er jo ikke bare magen som har blitt større!

Gjest lilletroll
Skrevet

Fatter ikke hvorfor de IKKE har skrevet det inn i serien.....de var jo på vei til det her en gang før, så om det skulle dukket opp en nå hadde vel ingen reagert på det.....men det er vel hele det konseptet om at det kanskje ikke er mulig å lage komiserie av Kongen av Queens som småbarnspappa......mye av hans måte og leve på måtte han jo endret på....og da hadde jo ikke KAQ blitt det samme.....men helt personlig....jeg synes det hadde vært KJEMPEKOS med en liten en der i gården! (Og se og få tatt livet av han faren!! Eller i hvertfall flytt ham til et eldrehjem så kangt unna at han ikke opptrer i serien ever again!!! :evil: )

Skrevet

hehe, minnes at det ligger en lignende tråd på kultur, tv, film og litteratur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...