Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 Hva koster det i frakt ol? (kjøper kun bøker)
Crazee Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 Det står oppgitt på sidene deira det, kor mykje det kostar i frakt. Og sidan du kun kjøper bøker, som er momsfritt, er det ingen fleire utgifter.
vilde Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 Jeg sjekket på en bok i dag, da ble det lagt på 4.95 GBP i tillegg i porto, mulig dette varierer utifra beløet eller vekten på boka/bøkene.
Natalia Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Det er en startavgift for hver ordre + en avgift pr. bok. Den varierer med hvilken amazon du bruker. Jeg har funnet ut at det kan lønne seg å sammenligne priser på de forskjellige - og har spart flere tusen i året på det. Jeg bruker da: amazon.ca (Canada) amazon.com (USA) amazon.co.uk (Storbritannia) Ulempen med Canada og USA er jo at det er lengere leveringstid - men utvalget er størst i USA og i noen tilfeller har det faktisk lønt seg for meg å betale for den raskeste leveringsmåten mot et klekkelig tillegg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå