AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Kommunen jeg har søkt startlån i har minimum 5 mnd behandlingstid. Jeg har ikke kontrakt der jeg bor nå så lenge som det. Er det noen som vet om det er noe poeng i å "mase" på behandlingstiden? Purre på, etterlyse svar? Anonymkode: 384c2...6ed
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Men selv om du får startlån må du jo se etter leilighet, faktisk vinne budrunden, og så vente på overtakelse i et par mnd, så du bør vel uansett forlenge kontrakten. Anonymkode: 9ddbc...ccd
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommunen jeg har søkt startlån i har minimum 5 mnd behandlingstid. Jeg har ikke kontrakt der jeg bor nå så lenge som det. Er det noen som vet om det er noe poeng i å "mase" på behandlingstiden? Purre på, etterlyse svar? Anonymkode: 384c2...6ed Nei det er ikke et poeng nei! Da blir de bare drit irritert på deg! Du får lån på svære gode premisser, det minste du burde klare er å vente på tur! Anonymkode: 0abf2...f00
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke et poeng nei! Da blir de bare drit irritert på deg! Du får lån på svære gode premisser, det minste du burde klare er å vente på tur! Anonymkode: 0abf2...f00 Vet du dette, eller synes du dette? Anonymkode: 384c2...6ed
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du dette, eller synes du dette? Anonymkode: 384c2...6ed Jeg vet, da jeg delevis jobber med dette Anonymkode: 0abf2...f00
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet, da jeg delevis jobber med dette Anonymkode: 0abf2...f00 Ok. Stiller alle på lik linje i søknadsprosessen? Greia er at jeg har barn, og huset jeg bor i skal rives, så stabiliteten for barna blir litt mindre med to flyttinger enn én, og det er åpenbart ikke mulig å forlenge kontrakten her. Jeg lurer bare på om dette kan ha noen som helst påvirkning på behandlingstiden, eller om de tar dem i rekkefølgen de kommer inn uansett hva. Anonymkode: 384c2...6ed
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #7 Skrevet 16. desember 2016 ¨5 måndters behandlingstid?? Hvilken kommune søker du i ? Jeg skal søke snart og har lest at det er 4-6 uker behandlingstid. har jeg misforstått noe ? Anonymkode: 18250...79d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #8 Skrevet 16. desember 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: ¨5 måndters behandlingstid?? Hvilken kommune søker du i ? Jeg skal søke snart og har lest at det er 4-6 uker behandlingstid. har jeg misforstått noe ? Anonymkode: 18250...79d Kommunene behandler sine egne søknader, det er veldig stor forskjell. Dette er en by-kommune. Nabokommunene har 3 ukers behandlingstid. Anonymkode: 384c2...6ed 1
JDT Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Stiller alle på lik linje i søknadsprosessen? Greia er at jeg har barn, og huset jeg bor i skal rives, så stabiliteten for barna blir litt mindre med to flyttinger enn én, og det er åpenbart ikke mulig å forlenge kontrakten her. Jeg lurer bare på om dette kan ha noen som helst påvirkning på behandlingstiden, eller om de tar dem i rekkefølgen de kommer inn uansett hva. Anonymkode: 384c2...6ed Synes du burde sforklare dette til kommunen når du ringer dem og spør. Behandlingstiden for meg var kun 3uker.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 På 16.12.2016 den 20.52, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke et poeng nei! Da blir de bare drit irritert på deg! Du får lån på svære gode premisser, det minste du burde klare er å vente på tur! Anonymkode: 0abf2...f00 Skal TS "straffes" ved å måtte vente så lenge? Eller er det egentlig bare å godkjenne søknaden meget raskt? Anonymkode: 286dd...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå