AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 1. Vi møttes på danskebåten for 10 mnd siden, flørtet, utvekslet tlf nr 2. Verken jeg eller han tok kontakt i etterkant. Sendte han melding 3-4 mnd senere, begynte å flørte litt 3. Avtalte å møtes på byen en dag 5 mnd senere. Han bor et annet sted, men var her i forbindelse med noe annet. Kjempekos, stemningen var bra, han overnatter hos meg.. 4. Meldinger fram og tilbake i 3 dager etter møtet og så blir det stille. Helt stille. Noen dager senere sender jeg melding og lurer på om han er opptatt. Ingen svar. 5. Match på tinder 2 mnd etter siste møtet. Sendte han en melding ala.. dette var morsomt, ingen svar. Wtf??? Hadde han vært kald og uinteressert mens vi var i kontakt, hadde jeg skjønt.. men neida.. han var jo supergira... Anonymkode: ce399...303
Gjest MadameDeRosa Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Truffet en annen eller noe sikkert.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Det kan jo være alt fra han er gift med 4 unger til at han egentlig bare var på jakt etter et ligg via at han lider av sosial angst av noe slag. Who knows? Etter to møter så vet du jo ikke engang om han er en psykopat eller ikke. Anonymkode: 9c075...6fe 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Det hadde jeg ikke tenkt på 🤔 Anonymkode: ce399...303
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 Det er ingen som er kalde og uinteresserte når de er på jakt etter et nypp. Da er man oppmerksom og "på", men det betyr ikke at man er interessert i noe mer. Han har avvist deg, og jo fortere du innser det jo bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå