Gå til innhold

Svigermor vil ikke ha meg hjem til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og samboer har hatt et langdistanse forholde de siste 2,5 måneder siden han stakk, da han var usikker på følelsene / deprimert og trengte tid for seg selv. Han hadde sinne problemer, og ville ikke la de gå utover meg mere.. Jeg har støttet han hele veien, og vi er fortsatt sammen.. Vi har et sterkt ønske om å holde jul sammen, men hans mor vil ikke ha meg der. Hun mener vi kan møtes 1 januar og prøve på nytt der, fordi hun vil han skal holde jul alene med familien. Vi er 25, og har vært samboere i et år. Synes dette er veldig rart!. Vi kan ikke være hos min familie, da de skal til sverige. Hva gjør vi ? Hva gjør jeg ? Er utrolig sårende  å bli behandlet slik av svigermor, da kjæresten faktisk fikk bo hos meg og min familie 4 måneder i sommers. Hvordan takle en slik svigermor, da jeg absolutt ingenting har gjort overfor kjæresten, og han selv sier til moren at det er han feilen legger hos.. 

Anonymkode: 2a881...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da får kjæresten din velge, da - vil han feire jul med familien, eller med deg? det sier jo mye om hvor seriøst han mener det med deg..

• Liker 21
Skrevet

Jeg forstår henne godt. Hun vil holde dere fra hverandre. Det er vel en grunn til at han stakk.

Er ellers enig med Nuith.

Anonymkode: 35319...2d5

• Liker 7
Skrevet

Kan det være at kjæresten din også vil ha det slik, men at han skylder på sin mor, pga historien deres?

Feir med din familie, også møtes dere heller tidlig på nyåret:)

Anonymkode: eb2c5...9ff

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Nuith skrev:

da får kjæresten din velge, da - vil han feire jul med familien, eller med deg? det sier jo mye om hvor seriøst han mener det med deg..

Han velger meg. Men det er jo uansett kjedelig å ha et dårlig forhold med svigermor.. :(

Skrevet

Kanskje hun ser at han ikke har godt av å treffe deg hvis han er syk. Det trenger ikke å være noe galt du gjør, men hvis følelsene hans ikke tåler det. Synes du skal respektere det hvis hun ikke vil du skal være der. Prøv å tenk at det kanskje er det beste for dere. Er du sikker på at dere skal fortsette å være sammen? Man skal ikke nødvendigvis være sammen fordi man synes synd i den andre... 

Anonymkode: cc6b6...429

• Liker 10
Skrevet

Er det pga svigermor han er deprimert og sint? Stygt å si det, men hun høres ikke god ut når hun vil ha alenetid med sin sønn på 25 år.

Anonymkode: 75ec9...0a7

• Liker 9
Skrevet

Han ble deprimert pga personlige problemer. Han ble frisk for en måned siden :) Hun hadde sagt til han at han ikke fikk være deprimert i julen, men han prøver å forklare henne at han blir mer deprimert av å ikke se meg. Hun vil ikke ha meg dit. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun ser at han ikke har godt av å treffe deg hvis han er syk. Det trenger ikke å være noe galt du gjør, men hvis følelsene hans ikke tåler det. Synes du skal respektere det hvis hun ikke vil du skal være der. Prøv å tenk at det kanskje er det beste for dere. Er du sikker på at dere skal fortsette å være sammen? Man skal ikke nødvendigvis være sammen fordi man synes synd i den andre... 

Anonymkode: cc6b6...429

Hun mener bare at julen ikke er et godt tidspunkt for oss å ordne opp på, men vi har ordnet opp for lenge siden, og våres største ønske er å holde jul sammen. Hun vil bare ha han for seg selv.. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han ble deprimert pga personlige problemer. Han ble frisk for en måned siden :) Hun hadde sagt til han at han ikke fikk være deprimert i julen, men han prøver å forklare henne at han blir mer deprimert av å ikke se meg. Hun vil ikke ha meg dit. 

Høres virkelig ikke bra ut av svigermor. Man kan jo ikke bare slutte å være deprimert fordi man får beskjed om det.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres virkelig ikke bra ut av svigermor. Man kan jo ikke bare slutte å være deprimert fordi man får beskjed om det.

Meg og samboers leie kontrakt gikk ut for en måned siden, og jeg har spurt om jeg fikk komme dit til jeg fant npe nytt, eller bare besøke kjæresten, og det har jeg heller ikke fått lov til. så har ikke sett han på en måned, siden vi ingen plass har å ses. :(

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun mener bare at julen ikke er et godt tidspunkt for oss å ordne opp på, men vi har ordnet opp for lenge siden, og våres største ønske er å holde jul sammen. Hun vil bare ha han for seg selv.. 

Kan dere ikke feire sammen bare dere to da? Du har vel ett sted å bo og plass til en person til?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Svigermor vil ikke ha deg hjem til jul fordi hun ønsker en perfekt jul uten problemer. Hub innser ikke at dette skaper mer misnøye for i hennes hode er dette lettest for henne.

Endret av Jordbæra
Skeivefeil
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, EvaLena skrev:

Kan dere ikke feire sammen bare dere to da? Du har vel ett sted å bo og plass til en person til?

Meg og samboers leie kontrakt gikk ut for en måned siden, og jeg har spurt om jeg fikk komme dit til jeg fant npe nytt, eller bare besøke kjæresten, og det har jeg heller ikke fått lov til. så har ikke sett han på en måned, siden vi ingen plass har å ses. 

Skrevet

Hvordan burde jeg forvente at kjæresten håndterer denne situasjon nå og fremover?

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg og samboers leie kontrakt gikk ut for en måned siden, og jeg har spurt om jeg fikk komme dit til jeg fant npe nytt, eller bare besøke kjæresten, og det har jeg heller ikke fått lov til. så har ikke sett han på en måned, siden vi ingen plass har å ses. :(

Hva med å møte han utenfor huset til svigers? På en cafe eller restuarant eller noe. Får du ikke lov til det heller?

Skrevet

Dette er vel samme fyren som stakk ut med en kompis for å drikke øl, når du klikket over at han ikke sa fra? 

Isåfall skjønner jeg svigermor godt. Dere er ikke bra for hverandre. 

Anonymkode: e4f13...8dc

• Liker 8
Skrevet

Hva med å møte han utenfor huset til svigers? På en cafe eller restuarant eller noe. Får du ikke lov til det heller?

De bor i en by som gjør at jeg må ta fly frem og tilbake :(

Skrevet

Har du ikke skrevet om han og forholdet før? Jeg tror  svigermor gjør det rette! Dere bør faktisk holde dere langt unna hverandre. Ingen av dere er bra for hverandre..

Anonymkode: 3d7ef...289

• Liker 4
Skrevet

Dette er vel samme fyren som stakk ut med en kompis for å drikke øl, når du klikket over at han ikke sa fra? 

Isåfall skjønner jeg svigermor godt. Dere er ikke bra for hverandre. 

Anonymkode: e4f13...8dc

Nei det er desverre ikke denne fyren, du må forveksle med en annen tråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...