AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Skal egentlig til svigermor og svigerfar. Vi har begge særkullsbarn - tenåringer. Min er hos far. Skal mest sannsynlig skille oss, så er ikke topp stemning kan du si. Skal på jobb kl 19.30, og får ca en times reisevei til jobb om jeg blir med dit. Vi er invitert til kl 17. Kan jeg reise til min mor og spise, og reise på jobb derfra (15 min unna)? Vi klarer å ta oss sammen, så redd noen blir veldig skuffet. Anonymkode: 9ea90...118
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal egentlig til svigermor og svigerfar. Vi har begge særkullsbarn - tenåringer. Min er hos far. Skal mest sannsynlig skille oss, så er ikke topp stemning kan du si. Skal på jobb kl 19.30, og får ca en times reisevei til jobb om jeg blir med dit. Vi er invitert til kl 17. Kan jeg reise til min mor og spise, og reise på jobb derfra (15 min unna)? Vi klarer å ta oss sammen, så redd noen blir veldig skuffet. Anonymkode: 9ea90...118 Ble litt rotete. Jeg kjenner jo at jeg ikke ønsker å være sammen med mannen min den kvelden, men jeg/vi hadde klart å ta på maska for å få en fin kveld. Anonymkode: 9ea90...118
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Reis til din mor du. Svigerforeldrene dine skjønner vel at du må jobbe, så du trenger ikke si noe mer enn det. Det er sikkert godt for deg også å være hos henne nå, i stedet for å ha på en maske. Anonymkode: cf5ea...fb6 13
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Det høres veldig tungvindt ut å bare være der fra kl 17 til 18.30, det er jo bare inn døra og snu igjen. Jeg synes det er en god unnskyldning for å slippe unna. Evt. kan du smøre på litt ekstra ved å si at du har blitt bedt om å komme en halvtime før, fordi noen har små barn eller ett eller annet. Anonymkode: cbadd...c96 7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Hadde ikke dratt - du skal på jobb :-) dra til mora di Anonymkode: 2ad2b...b57 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal egentlig til svigermor og svigerfar. Vi har begge særkullsbarn - tenåringer. Min er hos far. Skal mest sannsynlig skille oss, så er ikke topp stemning kan du si. Skal på jobb kl 19.30, og får ca en times reisevei til jobb om jeg blir med dit. Vi er invitert til kl 17. Kan jeg reise til min mor og spise, og reise på jobb derfra (15 min unna)? Vi klarer å ta oss sammen, så redd noen blir veldig skuffet. Anonymkode: 9ea90...118 Blir vel sannsynligvis spikeren i kista for ekteskapet deres om du ikke vil feire jul sammen med mannen din. Det sier jo ganske mye egentlig. Anonymkode: 202ea...21c 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 "Skal på jobb kl 19.30, og får ca en times reisevei til jobb om jeg blir med dit. Vi er invitert til kl 17." Hadde ikke gidda det for bare 1 og 1/2 time. Rekker knapt å bli ferdig med middagen før du må dra igjen. Ville skyldt på jobb og heller dratt til mamma. Da får du bedre tid og dere alle slipper en trykket stemning. Anonymkode: 2f172...a15 2
Ulla Ullsokk Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Altfor langt å dra for så kort tid uansett! Du har verdens beste unnskyldning for å droppe det! 1
Biloba Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir vel sannsynligvis spikeren i kista for ekteskapet deres om du ikke vil feire jul sammen med mannen din. Det sier jo ganske mye egentlig. Anonymkode: 202ea...21c Selv i et perfekt forhold er det greit å ikke ville reise 1 time hver vei for å hive i seg julemiddag med mannen, før julaften tilbringes på jobben. Det blir jo mest stress. Alternativt får hun hele den første delen av kvelden i ro og mak hos moren før den kort kjøreturen til jobb. Jeg synes det er helt innenfor. Så kan de kanskje prøve å ha det koselig sammen i juledagene og prøve å kjempe for forholdet. 3
Gjest Loffeliten Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 (endret) Hvis svigersene vet at du skal på jobb og at du bare vil kunne være hos dem i halvannen time før du må ut og kjøre igjen burde de lagt julemiddagen litt tidligere på dagen. Når de inviterer til kl 17 legger de egentlig opp til at du velger å ikke komme, spør du meg. Reis til din mor med god samvittighet. Endret 17. desember 2016 av Loffeliten
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir vel sannsynligvis spikeren i kista for ekteskapet deres om du ikke vil feire jul sammen med mannen din. Det sier jo ganske mye egentlig. Anonymkode: 202ea...21c Dummest kommentar jeg har lest på KG i dag. Fordi du kjenner til forholdet til TS så godt at du kan si dette? Ta deg sammen. Ts - dra til moren din slik at du kan være sammen med en som kan gi deg litt omsorg før du gå på jobben. Høres ut som du trenger det. Anonymkode: 3399b...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå