Gå til innhold

Judging Amy

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Så hva tror dere, kommer Amy og Bruce til å ende opp sammen til slutt?? :hjerter2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har håpt på det i evig tid, så derfor velger jeg og svare JA! :kline:

Hva skjedde på judging amy i dag? Fikk desverre ikke sett det..

Skrevet
Så hva tror dere, kommer Amy og Bruce til å ende opp sammen til slutt?? :hjerter2:

Vel - eg har allereie truga med voldsomme demonstrasjonar dersom det IKKJE skjer, så det MÅ jo bli sånn! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

David McLaren er jo kjekk da! Vil så gjerne at det skal ordne seg mellom de to....

Skrevet
David McLaren er jo kjekk da! Vil så gjerne at det skal ordne seg mellom de to....

...han er ingenting samanlikna med Bruce! :)

Skrevet

Må jo si at det peker mot Amy og Bruce, da.

De forholdene Amy har vært/er i så langt "tar aldri helt av," hvis dere skjønner hva jeg mener...

Jeg synes det er en slags avstand mellom Amy og kjærestene, som om hun hele tiden strever for at det skal være bra... Det er et eller annet som holder igjen, liksom...

Vet ikke, men tenker meg at det er lagt opp sånn for at hun skal ende opp med Bruce til slutt, kanskje..?

Skrevet

Bruce er bare rå, og jeg har lenge hatt en mistanke om at det blir dem til slutt! Nesten ikke i tvil, jeg! :wink:

Ellers er McLaren rimelig sexy han også. Men han har en del gamle spøkelser å sloss med - han kommer nok aldri helt over sitt traumatiske tap av kona.

I går: Muligheten for inhabilitet pga hans forhold til dommeren, gjorde at Mc Laren ble nødt til å trekke seg fra rettsaken han hadde jobbet mot i 2 år - saken mot han som myrdet kona hans. Dette var ikke lett for ham. Men Amy kunne ikke trekke seg, så det måtte bli ham.

Bruce sliter med eks'en som tydeligvis utnytter hans godhet og bor gratis "på hybel" hos ham. Hun er totalt uansvarlig i forhold til sin morsrolle, går ut hver kveld og kommer hjem lenge etter at datteren har lagt seg. Han begynner å bli rimelig lei, og gir klar beskjed om at nå er det slutt og at datteren trenger at moren er tilstede. Hun lover bot og bedring, men sier at alternativet - hvis hun må flytte - er at datteren må besøke henne på hospits.

Gillian hadde en date med sitt nye bekjentskap, og var hjemme på middag hos ham. Hun gikk imidlertid før "desserten"...

Maxine var på hjemmebesøk hos en erfaren og trofast fostermor, hun oppdager at denne kvinnen lider av hukommelsessvikt (mulig altzheimer) noe hun benekter. Hun er redd fosterdatteren vil bli tatt fra henne; hun er det eneste hun har. Men Maxine ordner det slik at en 18 år gammel jente skal flytte inn og hjelpe Valerie med omsorgen for den yngste jenta, samt å passe på Valerie selv. Dette blir hun utrolig takknemlig for.

Skrevet

...han er ingenting samanlikna med Bruce! :)

:Nikke: Sier meg enig!

Skrevet

Nei, tror ikke dette er siste sesong. Hørte noe om at en annen serie skulle ta over for Amy en stund, så var amy tilbake igjen. Noen som husker hva denne serien handler om? Var noe om noen husmødre såvidt jeg husker (ikke særlig hjelpsom her nei, hehe :hoho: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Så enig!! Han er bra fin, men det er Bruce også..

Skrevet

Hva skjedde på tirsdag? Var utenlands og fikk ikke med meg episoden!!! Fortell fortell!!! :-)

Skrevet

112. The Quick and the Dead

gs: Cheech Marin (Ignacio Messina) Timothy Omundson (Sean Potter) Lisa Edelstein (Sylvia Danforth) Jay R. Ferguson (Todd Hooper) Adrian Pasdar (David McClaren) Katherine La Nasa (Yvonne Dunbar) Mark Devine (Daniel Hawkins) Jossara Jinaro (Courtney Messina) Jon Polito (Gerald Abner) Dave Ruby (Lloyd) Scott Klace (Carl Barson) Kathleen Bailey (Samantha) Faran Tahir (Dr. Jerry Miko) Thomas Crawford (Will)

David struggles over the memories of his wife's death as Amy presides over the hearing to determine if Daniel Hawkins should be granted a new trial; Kyle is frustrated when Todd reassigns him to work with coma patients; Gillian, Donna and Amy emerge from an evening of speed dating newly appreciative of the men in their lives; Maxine investigates an artist who is using her foster children as nude models in her published works; Ignacio uses a little fancy footwork to redirect Courtney into new lines of work and romance; finally acknowledging his pain, Kyle seeks out Amy for comfort.

b: 06-Apr-2004 pc: 5AD619 w: Lyla Oliver d: Andrew Robinson

--------------------------------------------------------------------------------

Hentet fra www.tvtome.com

Skrevet

Denne episoden er i sesong 5. Her er listen over nye episoder, som ikke har vært sent i Norge.. Hentet fra samme side som over:

112. 5-19 5AD619 06-Apr-2004 The Quick and the Dead

113. 5-20 27-Apr-2004 Slade's Chophouse

114. 5-21 04-May-2004 Predictive Neglect

115. 5-22 11-May-2004 My Little Runaway

116. 5-23 18-May-2004 Sex, Lies and Expedia.com

Season 6

117. 6-1 28-Sep-2004 Accountability

118. 6-2 12-Oct-2004 Lullaby

119. 6-3 19-Oct-2004 Legacy

120. 6-4 26-Oct-2004 Consent

121. 6-5 23-Nov-2004 Order + Chaos

122. 6-6 30-Nov-2004 Catching It Early

123. 6-7 07-Dec-2004 Early Winter

124. 6-8 Conditional Surrender

125. 6-9 Silent Era

126. 6-10 The Long Run

127. 6-11 10,000 Steps

128. 6-12 You Don't Know Me

129. 6-13 Dream a Little Dream

130. 6-14 Happy Birthday

Skrevet

Jeg kan herved avsløre at Amy Og Bruce ikke ender opp sammen.

Bruce er nemlig min.

Min min min, hører dere??!

Jepp. Sånn er det. :tunge1:

Skrevet
Jeg kan herved avsløre at Amy Og Bruce ikke ender opp sammen.

Bruce er nemlig min.

Min min min, hører dere??!

Jepp. Sånn er det. :tunge1:

Sprøyt! Vi vet nok alle at det er Mr. Messina du egentlig sikler på!! :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...