Gå til innhold

Ikke flink å vise interesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en del de siste årene, og er jo relativt ung enda. Men for 2 år siden gikk jeg på en smell med en fyr som ikke var grei med meg. Vi var kjærester en liten stund. Etter det har jeg virkelig ikke klart å flørte, har datet etter dette men så ender det bare med at jeg blir så kald. Tankegangen er jo bare helt teit, og det vet jeg jo selv. Når jeg er interessert i en, så klarer jeg ikke å vise det. Og jeg vil heller ikke at han skal vite at jeg er interessert med mindre han er interessert tilbake. I tillegg klarer jeg ikke å flørte lengre, vet rett og slett ikke hvordan jeg gjør det. Nå tenker jeg ikke på byen, men hvis jeg faktisk snakker med en jeg er interessert i på meldinger. Har fått høre fra flere som har lest samtalene at jeg virker så kald. Hvis jeg sender snapper til en jeg er interessert i, så er det bare fellessnapper. Eller jeg sender som oftest bare snappen til han, men får det til å se ut som en fellessnap. Hvordan kan jeg komme meg ut av dette, og faktisk klare å flørte litt? 

Anonymkode: 56488...eeb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Kanskje starte med å gi oppriktige, genuine og ærlige komplimenter til den du er interessert i, og se an litt hvor samtalen går etter det?

Skrevet

Er vel litt frykten for å bli avvist som stopper meg.. Jeg er ikke fullt så kald hvis jeg har drukket alkohol, da er det litt lettere å vise interesse til han jeg er interessert i. Men kan jo ikke være sånn at jeg bare klarer det når jeg har drukket.. :-( Det blir jo helt feil.. 

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en del de siste årene, og er jo relativt ung enda. Men for 2 år siden gikk jeg på en smell med en fyr som ikke var grei med meg. Vi var kjærester en liten stund. Etter det har jeg virkelig ikke klart å flørte, har datet etter dette men så ender det bare med at jeg blir så kald. Tankegangen er jo bare helt teit, og det vet jeg jo selv. Når jeg er interessert i en, så klarer jeg ikke å vise det. Og jeg vil heller ikke at han skal vite at jeg er interessert med mindre han er interessert tilbake. I tillegg klarer jeg ikke å flørte lengre, vet rett og slett ikke hvordan jeg gjør det. Nå tenker jeg ikke på byen, men hvis jeg faktisk snakker med en jeg er interessert i på meldinger. Har fått høre fra flere som har lest samtalene at jeg virker så kald. Hvis jeg sender snapper til en jeg er interessert i, så er det bare fellessnapper. Eller jeg sender som oftest bare snappen til han, men får det til å se ut som en fellessnap. Hvordan kan jeg komme meg ut av dette, og faktisk klare å flørte litt? 

Har det helt på samme måte. Jeg sliter med å vise følelser. De gangene jeg har åpnet meg så har jeg ofte fått et svar som er som "et hardt slag i ansiktet". Derfor så sliter jeg med å vise følelser, men har kommet frem til at man må våge å gå på slike smeller for å komme noen vei. 

Endret av JenniferA
Skrevet

Ja, men så er det så vanskelig... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...