Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på meg selv.
Trenger tilbakemelding på hvordan øynene mine ser ut? Ser det greit ut? Naturlig, unaturlig?

Jeg er så dårlig med alt av sminke og skjønnhet. Er så redd for at jeg "prøver for hardt" og at andre ler av meg bak ryggen min. :P
Ser det greit ut?

• 20161216_151746.jpg

Anonymkode: 0a2dc...1cd

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du ser helt nydelig ut jeg. Vakre øyne.:)

Anonymkode: 90e9d...655

• Liker 5
Skrevet

Vakkert og naturlig.

Anonymkode: 5e750...ba7

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger tilbakemelding på hvordan øynene mine ser ut? Ser det greit ut? Naturlig, unaturlig?

Jeg er så dårlig med alt av sminke og skjønnhet. Er så redd for at jeg "prøver for hardt" og at andre ler av meg bak ryggen min. :P
Ser det greit ut?

• 20161216_151746.jpg

Helt topp ☺. Kjempefin !!!!!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du bry deg om hva andre tenker? 
- Og synes at du har meget pene øyne, fint sminket og :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at du har kjempefine øyne trådstarter :). Naturlig fint. Liker at folk ser naturlig ut enn oversminke rundt øynene :) 

• Liker 1
Skrevet

Kjedelige vipper.

Her har du malen:

c700x420.jpg

Anonymkode: 31409...a24

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelige vipper.

Her har du malen:

c700x420.jpg

Falske øyevipper er malen, med andre ord? 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelige vipper.

Her har du malen:

c700x420.jpg

Naturlige vipper slik som trådstarter har, er mye vakrere enn det der!

Anonymkode: 8a2aa...4de

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk! :blomst:

Jeg tror egentlig jeg må jobbe litt med å bli sikrere på meg selv. Livredd for å gå med sminke for at det skal virke som om jeg prøver for hardt, men samtidig redd for å gå helt uten, for da er jeg redd folk skal synes jeg er stygg.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror egentlig jeg må jobbe litt med å bli sikrere på meg selv. Livredd for å gå med sminke for at det skal virke som om jeg prøver for hardt, men samtidig redd for å gå helt uten, for da er jeg redd folk skal synes jeg er stygg.

Hm, morsomt. Jeg igjen er livredd for å gå uten sminke for å virke kjedelig og mindre attraktiv, men føler meg veldig komfortabel med dramatisk sminke.

Anonymkode: 79d95...956

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, -Skylar skrev:

Falske øyevipper er malen, med andre ord? 

Mine naturlige, svarte øyenvipper er nesten maken, ikke fullt så tette. Jeg har fått spørsmål om jeg bruker falske. De virker selvfølgelig ekstra lange og buede med mascara.

• Liker 2
Skrevet

kjempefine vipper

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelige vipper.

Her har du malen:

c700x420.jpg

Jeg må være ærlig å si at denne typen vipper ser kunstige ut. Jeg synes trådstarters er bedre. Synes ikke noe om øyenvippforlengelse er noe fint. Ser ut som pels rundt øynene. Men folk må få gå slik de vil. Det viktigste er det innvendige. 

Endret av JenniferA
  • Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Du må ikke være redd for å gå med sminke. Har du lyst, har du lov! :) Og du kan bruke så mye eller lite som du bare vil. Det har ingen utenom deg noe med å gjøre, synes jeg. Og du? Sminke vasker du bare av igjen ;) 

Du har pene øyne, og ser garantert ikke stygg ut med sminke. Prøv deg litt frem, også kjenner du litt på hva du liker :) 

På YouTube finner du gode videoer om sminke for nybegynnere. Det kan du sjekke ut, om du ønsker. 

Og ikke glem at du ikke må la andre bestemme over hva du gjør, eller hvem du er :) Jeg vet det er vanskelig, men prøv å vis the middle finger til teite folk som ikke aksepterer deg som du er. 

Lykke til! 

• Liker 1
Skrevet
På 16. desember 2016 den 17.15, Arabella skrev:

Mine naturlige, svarte øyenvipper er nesten maken, ikke fullt så tette. Jeg har fått spørsmål om jeg bruker falske. De virker selvfølgelig ekstra lange og buede med mascara.

Det tror jeg på! :) Men på bildet ser man at det er to lag med vipper.

• Liker 1
Skrevet

Vippene var fine, jeg synes sminken passet deg veldig godt. Så veldig naturlig og smakfullt ut. Du tåler både mer og mindre sminke - så jeg ville ikke tenkt så mye på detaljene.

Ser ut til at du kler bronsefarger og den type sminke du går med nå :) 

Du kan nok fint gå med mye og lite sminke uten at det ser rart ut, virker som om du har et ganske "versatilt" ansikt som tåler forskjellige stiler og toner. Brynene var og veldig fine, synes jeg. 

Anonymkode: 8a44a...07d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, -Skylar skrev:

Det tror jeg på! :) Men på bildet ser man at det er to lag med vipper.

Man ser de er falske. Jeg glemte jo rent å skrive i det forrige innlegget at jeg synes TS' øyenvipper er fine som de er. Hun kan markere dem med litt mascara hvis hun vil.

• Liker 1
Skrevet
På 16.12.2016 den 15.54, AnonymBruker skrev:

Ser det greit ut?

• 20161216_151746.jpg

Jeg skjønner ikke hvorfor noe skulle le av dette. De er kjempe fine og ser vel vanlige ut.

Anonymkode: 73776...d27

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...