JenniferA Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Jeg tenker på at dersom jeg begynner å date igjen. Hvor avtale date? Jeg har ikke sertifikat og ønsker å gjøre det lettest mulig uten for mye tid, stress osv. Jeg har brent meg mye før. Men dersom jeg setter igang med nettdating så ønsker jeg å gjøre alt enklest mulig på første treff. Forsøke å avtale dates nær der jeg bor dersom den som jeg skal date har sertifikat så er det lett for vedkommende å kjøre i 9 minutters tid utenfor sentrum for å møtes. Hva tenker dere om det? Teit tanke ?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 daterape.. Anonymkode: 29fa8...56d
Try2 Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 i byn hvor det er flere folk-u never know u know 1
Ananas. Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Jeg tror nesten du må finne ut av det der når du har en aktuell person å date. Det er mange ulike hensyn som skal tas når man planlegger, det kan du nok ikke ta på generelt grunnlag på forskudd.
JenniferA Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2016 Akkurat nå, Ananas. skrev: Jeg tror nesten du må finne ut av det der når du har en aktuell person å date. Det er mange ulike hensyn som skal tas når man planlegger, det kan du nok ikke ta på generelt grunnlag på forskudd. Ja jeg har egentlig ikke lyst å date igjen. Har for mye negative erfaringer med det. Men derfor ønsker jeg å bruke så lite tid som mulig på dates. Det kan jo bli mange før man lykkes. Dessuten er jeg helt allergisk byen pga min eks er mye der og byen er liten. Jeg får ta alt som det kommer
Ananas. Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 Akkurat nå, JenniferA skrev: Ja jeg har egentlig ikke lyst å date igjen. Har for mye negative erfaringer med det. Men derfor ønsker jeg å bruke så lite tid som mulig på dates. Det kan jo bli mange før man lykkes. Dessuten er jeg helt allergisk byen pga min eks er mye der og byen er liten. Jeg får ta alt som det kommer Hvis du ikke finner noen som får deg til å revurdere å bruke så lite tid og energi på en date som mulig, så ser jeg ikke helt behovet for å date dem i det hele tatt, men det er jo helt opp til deg. 1
JenniferA Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2016 (endret) 11 minutter siden, Ananas. skrev: Hvis du ikke finner noen som får deg til å revurdere å bruke så lite tid og energi på en date som mulig, så ser jeg ikke helt behovet for å date dem i det hele tatt, men det er jo helt opp til deg. Det gjelder ikke interessen men det gjelder interessen for å date i det hele tatt. Jeg har blitt ganske såret før så interessen for å bruke tid på å bli såret eller avvist igjen er ganske liten ;). Men får forsøke å finne positive tanker og energi Faktisk en bra kommentar av deg for skal jeg date igjen så må jeg kunne våge å bruke tid på det. Jeg må også gi faen om jeg treffer på eksen igjen selv om jeg ikke takler ansiktet hans. Endret 16. desember 2016 av JenniferA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå