Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 Jeg har vært singel noen uker, og har savnet sex veldig. Jeg savner kjæresten min også, og er ikke klar for noe nytt forhold. Nå har jeg hoppet til sengs med en kamerat som jeg har vært litt på flørter'n med en stund. Det var veldig godt med fysisk kontakt, og jeg vil egentlig gjøre det igjen. Men jeg er redd for at det blir bare rot og tull av å ligge med en venn. Er det noen som har erfaringer?
Hu i Svingen Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 Kommer jo helt an på hvor dere har hverandre fra før. FF er flott det, men hvis en av dere får varme følelser for den andre blir det straks mer komplisert... Og det er ikke helt uvanlig at det skjer.Forøvrig synes jeg at et venneforhold kan romme sex uten at det ødelegger vennskapet, men vi er jo alle forskjellige... Kanskje lurt å legge en felles slagplan på forhånd om hva dere evt. skal gjøre med en sånn problemstilling? Jeg synes også at verdien av å ha en elsker oftest oppveier disse eventuelle "ulempene". Men uansett er det vanskelig å svare på ditt spørsmål siden jeg ikke kjenner deg.
Superlammet Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 Jeg har bare positive erfaringer med det! Men nå har jeg vært utrolig heldig i og mde at jeg har funnet ei som liker det samme som meg innen BDSM.
Gjest seroxata Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Tja, så lenge det ikke er følelser med i bildet, så funker det utrolig bra! Du har friheten din, og du trenger ikke tenke på om ting du gjør er ok for kjæresten din og slikt! Derimot er det skummelt med følelser igjen! Jeg har en FF nå for tida, og inntil nylig var jeg sikker på at jeg hadde mange følelser for han, og var egentlig livredd for å fortsette, siden jeg følte jeg kom til å bli forelsket.. Men så snakket vi litt om det, og hadde guddommelig sex , og da fant jeg ut at han ikke hadde vært min type i et forhold, og at alt fungerer perfekt slik det er nå!
Hu i Svingen Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 Tja, så lenge det ikke er følelser med i bildet, så funker det utrolig bra! Du har friheten din, og du trenger ikke tenke på om ting du gjør er ok for kjæresten din og slikt! Derimot er det skummelt med følelser igjen! Jeg har en FF nå for tida, og inntil nylig var jeg sikker på at jeg hadde mange følelser for han, og var egentlig livredd for å fortsette, siden jeg følte jeg kom til å bli forelsket.. Men så snakket vi litt om det, og hadde guddommelig sex , og da fant jeg ut at han ikke hadde vært min type i et forhold, og at alt fungerer perfekt slik det er nå! Glad for at det ordnet seg!
Donnie Darko Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har bare positive erfaringer med det! jau..
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har en negativ erfaring,...(hvis jeg kan kalle det erfaring, haha...) Jeg og en god kompis skulle ha det slik,..men han var plutselig mer interessert i et kjæresteforhold, så vi sluttet før vi fikk begynt,...hvis dere forstår... 8)
Gjest Gjesten Skrevet 1. desember 2004 #8 Skrevet 1. desember 2004 Eg har berre positive erfaringar med det, har eit FF forhold som har vart i 2 år no... Vi sosialiserer lite, trur det er det som reddar heile greia. Og så har vi hatt litt meir kjensler begge etter tur, og då har vi tatt ein time- out. Dette er ryddigare enn ONS tykkjer eg.
Gjest Valhalla Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 Tenke seg til singel uten sex i noen få uker, nei for en forferdelig situasjon.............
Kevin Skrevet 2. desember 2004 #10 Skrevet 2. desember 2004 Det kan gå bra, og det kan gå dårlig. Fungerer det bra, kan det bli noe av det beste du har vært borti. Faren er at man kan miste en god venn om alt skjærer seg. Følelser har også en tendens til å spille inn etterhvert.... så man må være gnske årvåken om noe slikt skal fungere.
Hu i Svingen Skrevet 2. desember 2004 #11 Skrevet 2. desember 2004 Tenke seg til singel uten sex i noen få uker' date=' nei for en forferdelig situasjon.............[/quote'] Ja, tenk!!!
Gjest GjestBaardsen Skrevet 3. desember 2004 #12 Skrevet 3. desember 2004 FF?? Blir helt feil for meg :-( Har aldri prøvd, har ike behov for det nå, og vil aldri kune tenke meg det. Ligger kun med ei jente jeg er skikkelig glad i. Men ONS'er er langt verre, blir jeg kvalm av, skjønner ikke at noen orker...... Deler ikke kroppen min med hvem som helst, har da såpass selvrespekt. Og hva vil neste ("ordentlige") partner føle? Bare et nummer i rekka?? :-(
Suzy Skrevet 3. desember 2004 #13 Skrevet 3. desember 2004 Jeg har både gode og dårlige erfaringer - hadde en FF i nesten tre år, men det utviklet seg etterhvert til et slags kjæresteforhold og da gikk det galt. Det ble endel komplikasjoner for følelser er det vanskelig å temme og har man det deilig seksuelt med noen så er det fort gjort å forveksle det med kjærlighet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå