AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Treffer så mye folk som er i dårlig humør før jul, trodde dette skulle være en koselig tid jeg, med julekalender og avslutninger, julebord osv. er det kanskje det som tar humøret fra dere, altfor mye å gjøre? Synd det blir så utrivelig å bli hudflettet bare av å gå tilfeldigvis forbi deg i butikken, på gaten, på t-banen osv. Anonymkode: fccc4...baf
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Nei men jeg blir lei av de som er sure. Anonymkode: c1bad...495
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Nei, syns de fleste er som resten av året. Anonymkode: 43175...420 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Nei. Har heller ikke lagt merke til sure folk. Anonymkode: faccb...657
Snedig Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 Har holdt meg unna kjøpesenter foreløpig, det hjelper jo. Men snart må jeg vel ta gaverunden jeg også. Og hvert år blir jeg like overrasket over hvor frekke og sure folk blir i juletider. Sniking i køer, presse og dulte seg forbi, kjefte på mann, barn og butikkansatte. Og damene er verst. Det mest behagelige er å gå seint på kveld lillejulaften egentlig, da er det mindre folk og stortsett menn (som sikkert lurer seg unna litt juleplikter i heimen )
Gjest Hold the door Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Newroz Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Nei, men jeg tror folk er sure fordi de er stressa. Mange føler vel at det er mye de må rekke over nå før jul, og stressa folk har en tendens til å bli sure.
Ginny Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Nope. Men så er jeg ikke så veldig sur resten av året heller 😊 Merker godt at mange stresser veldig da, å vandre rundt på julemarkedet i byen f.eks er ikke direkte behagelig, folk dytter som gale for å komme fram, i stedet for å ta det litt med ro og vente på tur. Hvis alle bare tok det litt med ro og slappet litt av, så ville alt blitt bedre for alle 😊
GammelKaktus Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Er ikke så sur og lei til vanlig heller jeg så det hadde vært rart hvis jeg ble sur på den beste tiden av året. 🤗
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #10 Skrevet 18. desember 2016 Jeg merker godt at folk er mye mer sure og stressa nå for tiden. Hva er det de stresser slik med? Hadde de ordnet med ting tidligere, så hadde de sluppet stress og mas i siste liten. Det virker som om ingen gleder seg til jul lengre, og folk klager og klager over at julen er bare stress og mas. Jeg har lenge hatt en følelse av at folk faktisk liker å klage, bare for å klage! At det er in å klage. Men hvorfor lar de dette skje hvert år, når de har et reelt valg om å la det være? Alt er bare mas, mas mas, virker det som. Er jo ingen som tvinger en til å stresse med noe som helst. Anonymkode: 1ef33...485
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #11 Skrevet 18. desember 2016 Først og fremst; jeg lar det ikke gå utover andre Men juletia stresser meg så sjukt mye. Og jeg fikk unnagjort alle gaver i slutten av november, så det er ikke derfor! Jeg er introvert, og desember er vel den måneden med mest tvangssosialisering. Så jeg er konstant tappet for energi. Også må man oynte seg hele tida, det er jeg ikke noe fan av I år har vi i tillegg en baby midt i verste separasjonsangsttida, og 3 par med besteforeldre+ onkler og tanter som nærmest krangler om hvem som skal ha han til enhver tid. Det er fryktelig slitsomt når babyen helst bare vil være i kjente omgivelser med mamman og pappaen sin. Anonymkode: d0357...e8c
Trude.lutt Skrevet 18. desember 2016 #12 Skrevet 18. desember 2016 Velger vekk Julestria. Hva stresser for med?
Gjest tralalol Skrevet 18. desember 2016 #13 Skrevet 18. desember 2016 (endret) - Endret 30. desember 2016 av tralalol
Citpensacola Skrevet 18. desember 2016 #14 Skrevet 18. desember 2016 Nei, for jeg tar ikke del i den. Her i gården er det ingen stress eller styr overhodet. Ingen pakker, ingen baking, ingen forberedelser. Bare deilig og avslappende.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #15 Skrevet 18. desember 2016 Det hender jeg blir litt sur. Det er fordi jeg prøver å finne tid i hverdagsmaset til å lage en koselig jul hjemme, også roter bare resten av familien det til igjen ikke lenge etterpå. Så må jeg starte på nytt. Da blir jeg litt sur. Også blir de sure fordi de ikke evner å se hvorfor jeg blir sur. Men tilslutt kommer nå jula uansett. Og da er jeg glad. Anonymkode: 2c170...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå