Gå til innhold

Innkalling til time hos gynekologisk poliklinikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På innkallelsen min står det at de skal sørge for at behandlingen skal starte innen 12.02.2017. Jeg har time 01.02.17. Betyr det at de setter i gang med utredning/behandling med en gang? Jeg er litt bekymret for at det er enda lengre ventetid etter første time hos gynekolog.  Ventetiden er 8 mnd fra henvisning til vi fikk timen. 

Anonymkode: 8e6fd...8cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 16.12.2016 den 13.55, AnonymBruker skrev:

På innkallelsen min står det at de skal sørge for at behandlingen skal starte innen 12.02.2017. Jeg har time 01.02.17. Betyr det at de setter i gang med utredning/behandling med en gang? Jeg er litt bekymret for at det er enda lengre ventetid etter første time hos gynekolog.  Ventetiden er 8 mnd fra henvisning til vi fikk timen. 

Behandlingen er per def startet opp når du har vært til gynekolog. Så etter det kan de bruke all tid i verden uten å bryte ventelistegarantien.

Anonymkode: 790a3...100

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Behandlingen er per def startet opp når du har vært til gynekolog. Så etter det kan de bruke all tid i verden uten å bryte ventelistegarantien.

Anonymkode: 790a3...100

Såpass ja, men hvorfor skriver de ikke den datoen jeg har time da og ikke en dato senere? men frykter det vil bli en lang prosess etter første time!

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såpass ja, men hvorfor skriver de ikke den datoen jeg har time da og ikke en dato senere? men frykter det vil bli en lang prosess etter første time!

Når henvisningen blir vurdert av spesialisten, settes en fristdato for å ta deg imot ut fra alvorlighetsgrad i diagnose/symptomer. Det er en rettighet du har som pasient, derfor får du opplyst om den datoen i tillegg til din tildelte timeavtale. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...