AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Er det noen som har det sånn? Det er en person i min nærmeste familie.. Jeg irriterer meg over personen hele tiden. Når personen spiser, snakker, sitter i ro.. uansett hva, så irriterer det meg.. Hvordan får man bort dette? Eller passer vi bare ikke sammen? Anonymkode: d7ecc...47f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har det sånn? Det er en person i min nærmeste familie.. Jeg irriterer meg over personen hele tiden. Når personen spiser, snakker, sitter i ro.. uansett hva, så irriterer det meg.. Hvordan får man bort dette? Eller passer vi bare ikke sammen? Anonymkode: d7ecc...47f Det finnes en løsning. Du skjerper deg. Eller blir voksen Anonymkode: 98089...a1d 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Hvis det har gått så langt at du blir irritert fordi personen sitter i ro, må du virkelig gå i deg selv. Da er det ikke personen som irriterer, men du som LAR deg irritere...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 Da går du ut noen timer og er sosial med andre. Det er normalt å bli lei av folk, men du har ansvar for andre input selv og ansvar for å ikke la egen frustrasjon gå ut over andre. Anonymkode: 03e01...d63
Fleur Delacour Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 Det er ditt valg hvordan du forholder deg til personen. Du kan ikke endre på andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå