Gå til innhold

Kokosolje og chiafrø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg tak i det på vanlig butikk, eller må jeg på helsekost?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokosolje kan du få på vanlig butikk med merket Cocosa, men det er en del billigere å kjøpe på innvandrerbutikk.
Chiafrø kan du også finne i butikken dersom du handler på Coop Mega osv, men dersom du bor nærme Sverige ville jeg heller kjøpt det der pga prisforskjell. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sett kokosolje (ikke sett etter det heller, men er mye i avdelingen hvor jeg tenker det burde stått) i butikk, men chiafrø får jeg tak i på både Rema 1000 og Kiwi. To ulike merker, mener det ene er Gogreen. Det andre husker jeg ikke. Kan ha vært Supernature, eller noe i den duren. 

Anonymkode: 7fe72...0fe

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Kokosolje kan du få på vanlig butikk med merket Cocosa, men det er en del billigere å kjøpe på innvandrerbutikk.
Chiafrø kan du også finne i butikken dersom du handler på Coop Mega osv, men dersom du bor nærme Sverige ville jeg heller kjøpt det der pga prisforskjell. 

Herlig, da har de sikkert det på Grønland. Jeg bor litt for langt unna Sverige for at det skal lønne seg, men det er jo greit å vite til jeg tar meg en tur. Men det virker som om de har chiafrø på litt større matbutikker da?

Skrevet
30 minutter siden, Persephone skrev:

Herlig, da har de sikkert det på Grønland. Jeg bor litt for langt unna Sverige for at det skal lønne seg, men det er jo greit å vite til jeg tar meg en tur. Men det virker som om de har chiafrø på litt større matbutikker da?

Chiafrøene fra GoGreen er i standardsortimentet på alle butikkene jeg handler på jevnlig (coop extra, Rema, ingen av dem spesielt store), og prisen er veldig fin (43,10 for en pose på 270 gram har vært standardpris alle steder jeg kjøper dem ganske lenge nå). Du finner det nok helt sikkert på de fleste butikker som ikke er bittesmå, de står oftest i hyllene der bakevarene står.  :)

Skrevet
1 time siden, Hot mess skrev:

Chiafrøene fra GoGreen er i standardsortimentet på alle butikkene jeg handler på jevnlig (coop extra, Rema, ingen av dem spesielt store), og prisen er veldig fin (43,10 for en pose på 270 gram har vært standardpris alle steder jeg kjøper dem ganske lenge nå). Du finner det nok helt sikkert på de fleste butikker som ikke er bittesmå, de står oftest i hyllene der bakevarene står.  :)

Takk for svar :) Jeg fant faktisk chiafrø på Grønland. En pose med 500 gram for 44 kroner. Så nå er både kokosolje og chiafrø kjøpt inn, og jeg skal lage lembas etter oppskriften jeg fikk av ei venninne :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...