Gå til innhold

Hva mener du?!?!?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lucest

Mange menn foretrekker helst tynne, jenter, med store pupper, fin rompe, osv. Vel ikke alle menn er like, jeg syntes kvinner som er liit tykke, er de aller mest sexieste, og det beste kvinnene(det indre har oxo noe og si). Men hvis man går utsennde messig så syntes JEG at lubbnekvinner er best. Fordi da har man mer og ta på alltid godt å ta på noe hos en kvinne,enn bare skjelett. Hva skal man med en syltynn, kvinne hvor skjelletet synes mer enn kjøtt? Det er alltid deilig å ha litt tykke jenter. Ja så syntes noen menn at det er flaut og gå med dem.....men når ikke andre vet hvordan det er å ha en liit tykkere jente i senga, så bør de heller vurdere om å se etter mer fett, enn skjellet. SÅ er du en om at tykke kvinner er best, vel det syntes jeg gi meg din mening, ville vært hyggeliger om en jente svarte. Men er åpen for alle svar.

hilsm meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, nå føler jeg meg litt bedre.

Er litt nedfor , noe jeg sjelden er.

Jeg er kraftig..... vil ikke kalle meg feit, det er det ingen andre som gjør heller, men når jeg ser rundt meg blir jeg heller litt oppgitt .

Jeg er sikker på meg selv, førnøyd med utseende mitt og alt det der.

Men allikevel kommer det til meg, tanken om at menn bare snur seg etter tynne , bar-magede tenåringer som kaster på håret , for så å se om noen ser på dem.

Til vanlig smiler jeg bare av dem for jeg vet hva jeg er, men jeg har visst en dårlig dag i dag..... :roll: (Godt at det er få av dem.)

På den andre siden er det ikke sikkert at de som er "mindre" enn meg har det så mye bedre.

Fortsatt fin sommer kveld til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hmm... Smaken er som baken, HELDIGVIS!! Jeg personlig tenner ikke på gutter/menn med mage eller med litt ekstra fett. Jeg synes det er som om de ikke har verken viljestyrke eller selvkontroll, og er gankse late og de fleste mangler nok evnen til å styre unna visse goder.. Derfor har jeg valgt en mann som har et stort hjerte (og ikke en stor mage). Jeg velger som jeg vil, og andre gjør selvfølgelig det de ønsker. Men jeg kan ikke skjønne at det å ligge med flere kilo med daukjøtt er så mye å hige etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok et smaken-er-som-baken tema, ja.

Jeg for eksempel liker ikke syltynne menn, heller ikke overvektige...

De bør ha litt kjøtt på beina, og være bredere rundt hofta enn meg... :lol:

Synes også det er finest med jenter som har former, det vil si pupper, lår, hofte og rumpe som samsvarer... Altså en proporsjonell kropp...

Ikke mager, men heller ikke tykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker muskel menn, barske menn, slanke menn, morsomme menn, snille menn, brune menn, flørtende menn, generøse menn, gentlemen og sist men ikke mins så liker jeg min mann.

Stå på gutter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bob-kåre

ærlig talt alle dere fettelskere :hoho:

hva er vel bedre enn ei tynn ,og trang, ungjente med flotte runde pupper?

ei som man kan hive rundt i senga(eller hvor det enn måtte være) og ta på alle mulige måter og steder?

det er vel ikke noe kos å være med en jente som ser ut som en hvalross? valker og hengepupper over hele senga...æsj

nei, jenter-få av valpefettet og gjør dere attraktive for gutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bob-kåre, jeg regner med at du har kropp som en gresk gud selv også da..Sett inn et bilde da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Smaken er som baken-dem er delt, og jaggu godt er det, for ellers ville det blitt en kjedelig verden!!

Jeg åersonlig tenner hverken på lubne eller tykke menn, men heller ikke på tynne beinrangler hvor ribbeina stikker ut.

En mellomting er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Liker slanke menn med muskler jeg... ikke for mye muskler, ikke tynne menn heller... klarer rett og slett ikke tenne på feite menn jeg! Tenk en diger mage som klasker på meg når vi har sex... En som er så tung at jeg holder på å dø hvis han er uheldig og ''ligger'' over meg?! :o

Selv er jeg ganske slank, skulle ønske jeg hadde litt mer former, men ellers så er jeg fornøyd :) Vil heller ha for lite fett enn for mye fett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bob-Kåre: Jeg tror ikke du finner så mange tynne ungjenter med flotte, runde pupper... Pupper er nemlig mye fett og de vokser med alderen.

Men det er jammen bra vi har forskjellig smak! Jeg har egentlig ingen standard for hvordan en mann skal se ut, men når jeg tenker etter hvem jeg har likt opp gjennom åra, går blondt hår og blå øyne igjen. Jeg foretrekker medium til stor kroppsbygning (ikke fet og/eller dvask kropp). Kraftige, brune fotballår er skikkelig digg! :sjarmor:

Jeg må innrømme at menn med fuglebryst ikke er så veldig sexy, men jeg liker ikke bolegutter/dørvakttyper heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bob-Kåre? Hvem har sagt at tynn = trang? Det stemmer så ABSOLUTT ikke, tro du meg. 'Tranghet' har ingenting med verken kroppsform eller vekt å gjøre nemlig....

Hm....kan kanskje hende at ikke er bare sex med slanke og smekre ungjenter du lengter etter, men sex med HVEM SOM helst fordi du rett og slett ikke får så mye sex og derfor ikke har peiling?

Hmm...bare lurer jeg........................ :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Synes sånne meninger som din, Ice_white, er litt farlige... Med all respekt for ditt syn og din smak, så synes jeg det er litt feil å gå rundt og tro at kraftige/store/overvektige/feite mennesker automatisk er late og ikke eier viljestyrke.

For å ta utgangspunkt i meg selv og min vekt (Jeg er 165 høy og veier 85 kg), så vil vel mange her inne se på meg som smellfeit og da også kanskje lat og viljløs. En 'sånn' som sitter inne hele kvelden, hver kveld, og mumser potetgull og pimper cola. Tvert i mot har jeg en fulltidsjobb, tar et krevende 20 vekttalls-studie på kveldstid, trener 2-3 ganger i uka på sats (alt etter hva jeg får tid til), sykler, går lange turer (jogger ikke fordi jeg synes det er møkk-kjedelig), elsker å svømme... I sommer var jeg og kjæresten min en uke på fjellet, han er og har alltid vært aktiv innen idrett, er gymlærer og det var ikke sånn at han måtte 'senke' farten pga meg. Har kondis som kan ta knekken på amnge av de slankere venninnene mine. I følge legen er jeg ei sunn og frisk jente som 'tilfeldigvis' veier en del mer en gjennomsnittet. Er ganske velproposjonert, har muskelmasse og greier fint å finne klær som passer i de fleste kjedebutikker (kanskje ikke bik bok, men jeg er heldigvis ikke fjorten lenger :)

Selvfølgelig våknet jeg ikke bare en morgen og veide 85 kg - men har alltid vært kraftig og 'hatt anlegg' som man sier, fra jeg var 5-6... Likevel ser jeg ikke på dette som noen krise så lenge jeg er sunn og frisk, ikke føler meg hemmet av vekten min på noen måte og føler meg så trygg på meg selv som jeg gjør.... Er glad i meg selv og kroppen min jeg, og venner, familie og kolleger er glad i meg for den jenta jeg er og setter pris på de kvaliteter jeg har å tilby. Det gjelder selvfølgelig kjæresten min også, og selv om jenter han har vært sammen med før har vært både slankere og høyere enn meg synes han jeg er verdens fineste og sex har aldri vært bedre. Kanskje nettopp fordi jeg ikke har kjempekomplekser pga kropp og utseende??? Så det så! :)

Stor klem fra Mone :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturen har skapt alle mennesker forskjellige (stort sett....), både utseendemessig og smaksmessig. Heldigvis. Derfor er det en for alle. Det er ikke noe standardsvar på hvordan ei jente eller en gutt skal se ut, selvom reklamebransjen og modellverdenen i alle år har gjort sitt beste for å fortelle oss det. I det siste har det i tillegg oppstått en bevegelse som sier at man ikke skal si til noen at de er tykke, men man kan si til folk at de er syltynne. Hvordan pokker skal man DA se ut???

Nei, la nå oss som enkeltindivider få konkludere med hva man selv synes er pent og vakkert, uten at slike forståsegpåere skal legge ord i munnen vår. Jeg leste i et magasin en gang om Catharina Zeta-Jones, der det også var et bilde av henne. Skikkelig sexy bilde, tenkte jeg. Så fikk jeg se teksten til bildet som beskrev henne som sykelig tynn. En annen gang så jeg et bilde av Jennifer Lopez (skikkelig sexy), der det sto at hun hadde slått igjennom til tross for hennes fyldige bakende. Herregud! Slike kommentarer kan de godt spare seg for. Ikke rart det er mange med spiseproblemer i Hollywood og modellbransjen generelt når man leser slike kommentarer om seg selv.....

Hvorfor skal man egentlig bry seg om hva alle andre synes, så lenge man liker seg selv???

Jeg er ingen Brad Pitt, men pokker så sexy jeg er..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver dette innlegget med fare for å såre noen, men man må vel si det man mener :roll: Jeg personlig liker tynne jenter (ingenting er som å se en deilig rumpe i en trang miss sixty bukse, mener jeg, men det er mitt syn på saken. Jeg er jo tynn selv, og tror at det er grunnen til at jeg liker tynne jenter, jeg føler at det er mannen som skal være størst (igjen med fare for å såre noen) Men jeg kjenner jo mange jenter som er kraftige og greie, men jeg får liksom ikke noe tenning på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bob-kåre

huff så sinna vi er...

jeg bare fortalte åssen jeg liker jenter, ikke hvordan jeg selv ser ut...

bob-kåre er nok langt fra et sexobjekt...det går vel ann å like slanke, lekre jenter fordet *lurer*

dessuten, jeg er samboer så det mangler ikke på sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får like akkurat de jentene du vil du Bob-Kåre, problemet var vel heller at du oppfordret alle jenter til å slanke seg for å tilfredstille dere gutta.. :x

Det er en dustete ting å si uansett, og særlig hvis du selv er dvask og utrent og aldri har løftet en finger for å gjøre deg tiltrekkende for oss jenter..

Frk. Busybody :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig fortrekker jeg menn med "litt ekstra". Det vil ikke si overvektige eller kraftige menn, heller "normal"- vekt.

Jeg får iallefall fnatt av syltynne, finglete menn. Usexy! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...