Gå til innhold

Er ikke joikakakene tilbake enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sikkert noen vet det her inne, men søkte litt på det og joikakakene skulle vært tilbake i Oktober og nå er vi allerede i Desember. Er tomt i butikkene hos oss og vært det i mange, mange uker nå. Ikke at det er krise for meg, bare lurer:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krise? Spiser du dette?

Anonymkode: 039f5...c91

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krise? Spiser du dette?

Anonymkode: 039f5...c91

Nei, det var ikke krise, sa TS. Det står i HI.

Anonymkode: 2d3fa...4c6

• Liker 4
Skrevet

Har ikke lagt merke til at de er borte, men i så fall bør de få den tilbake for den er kjempegod middagsmat. :) 

• Liker 3
Skrevet

På min lokale Kiwi har de massevis. Var på en Rema-butikk i dag, der hadde de ikke.

Skrevet

Hmm..må på Kiwi:)

Anonymkode: 747e0...907

Skrevet

Jokiakaker med poteter og tyttebær er godt.

Anonymkode: 8f1a2...f94

• Liker 3
Skrevet

De var kommet tilbake til butikken vår i dag:) Kjempegod mat det. Jeg har jo sameblod i meg, så er ikke så rart at jeg liker joikakaker veldig godt:ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg så etter dem (i går, faktisk, etter at jeg hadde lest at de skulle være borte), de finnes på Kiwi her i Oslo. Jeg har aldri kjøpt selv, men vokste opp med dem. Har du bare 11% sameblod i årene dine? Så mye reinkjøtt er det i Joikakaker :P

• Liker 1
Skrevet

De selger det fortsatt :) Jeg har en boks i skapet.
Joikakaker er en av de hermetikkmiddagene som faktisk smaker greit. Det er grei kjøttprosent i det, du kjenner jo at det er kjøtt i det og sausen er god, du kan evnt. pimpe med ekstra fløte og brunost :)

En hermetikksak jeg aldri mer skal kjøpe er Spaghetti a la capri.... jeg likte den da jeg var  liten!!!!! Men det smaker jo plast! FYSJ! Aldri mer i hus.

Anonymkode: c639d...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...