Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på et forum for gravide/folk med barn, og hele forumet florerer av drittslenging. Skulle tro det var en kamp om hvem som kan skrive det mest j@vlige til andre mennesker. En tråd uten drittslenging (ofte basert på synsing og løgner, fra trollets side) finnes omtrent ikke! Du kunne startet en slik tråd: "Hvor får jeg kjøpt Ole Brumm-bamser?", og så hadde du 99% sikkert fått utrolig mye dritt slengt mot deg. Det går rett og slett ikke an å diskutere skikkelig der. Moddene lar ting stå. 

Et av hovedproblemene tror jeg er at det omtrent bare er damer der. SURE damer. Ekle damer. Jeg kjenner igjen skrivemåten til flere, og vet at det er noen som går innom tråder utelukkende for å lire av seg møkk og dytte andre ned. 

Jeg kom til den konklusjonen at det må da være mange damer som blir bitre, sure, misfornøyde og slemme etter å ha fått barn? Dere skulle bare sett de stygge kommentarene folk får! Det er helt j@vlig. De tråkker på de som allerede ligger nede. Her på Kvinneguiden så følger moddene i hvert fall nogenlunde med, og drittslenging blir faktisk slått ned på! Der inne? Nei. Det får stå.

Selv om begge er Egmont? Såvidt jeg vet. 

Blir man hurpe av å få barn? 

Anonymkode: 39d38...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bitter, men ekstremt egoistisk, særlig i svangeskapet og de første årene med barn.

Anonymkode: 5180b...3e8

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bitter, men ekstremt egoistisk, særlig i svangeskapet og de første årene med barn.

Anonymkode: 5180b...3e8

Men ser ikke sammenhengen mellom egoisme, og det å tråkke på andre mennesker og forsøke å bryte dem ned? 

Skrevet

Etter jeg fikk barn og skulle liksom ha kontakt med de som også hadde fått barn på samme tid, innså jeg hvor jævlie mødre eller kvinnfolk kan være. Denne småbarnsgruppa er noe av det mest usunne som går rundt. Bare sammenligner sitt barn med andres barn og omågjøre å ha flinkest barn og finest hus og ha vært med på de mest fantastiske ting. Til tider bare til å spy av. Bitre, sure og absolutt noe man ikke ønsker kontakt med. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, makkapakka skrev:

Etter jeg fikk barn og skulle liksom ha kontakt med de som også hadde fått barn på samme tid, innså jeg hvor jævlie mødre eller kvinnfolk kan være. Denne småbarnsgruppa er noe av det mest usunne som går rundt. Bare sammenligner sitt barn med andres barn og omågjøre å ha flinkest barn og finest hus og ha vært med på de mest fantastiske ting. Til tider bare til å spy av. Bitre, sure og absolutt noe man ikke ønsker kontakt med. 

Æsj.. høres ekkelt ut. 

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på et forum for gravide/folk med barn, og hele forumet florerer av drittslenging. Skulle tro det var en kamp om hvem som kan skrive det mest j@vlige til andre mennesker. En tråd uten drittslenging (ofte basert på synsing og løgner, fra trollets side) finnes omtrent ikke! Du kunne startet en slik tråd: "Hvor får jeg kjøpt Ole Brumm-bamser?", og så hadde du 99% sikkert fått utrolig mye dritt slengt mot deg. Det går rett og slett ikke an å diskutere skikkelig der. Moddene lar ting stå. 

Et av hovedproblemene tror jeg er at det omtrent bare er damer der. SURE damer. Ekle damer. Jeg kjenner igjen skrivemåten til flere, og vet at det er noen som går innom tråder utelukkende for å lire av seg møkk og dytte andre ned. 

Jeg kom til den konklusjonen at det må da være mange damer som blir bitre, sure, misfornøyde og slemme etter å ha fått barn? Dere skulle bare sett de stygge kommentarene folk får! Det er helt j@vlig. De tråkker på de som allerede ligger nede. Her på Kvinneguiden så følger moddene i hvert fall nogenlunde med, og drittslenging blir faktisk slått ned på! Der inne? Nei. Det får stå.

Selv om begge er Egmont? Såvidt jeg vet. 

Blir man hurpe av å få barn? 

Det påståes det. Noen av dem er visst like sure som sine barn i verste trassalder. :forvirret:

Endret av fuglekvitter__
Skrevet (endret)
1 time siden, makkapakka skrev:

Bitre, sure og absolutt noe man ikke ønsker kontakt med. 

Jeg lurer på hvorfor dem er det?
Å bli så irritable, snerpete og oppføre seg som kjærringer i panikkalderen må være utrolig slitsomt.
Hvorfor er dem så bitre? Det som er kjedelig er at man MÅ syntes de barna er søte selv om man ikke syntes det, til en mamma som er drit sur. 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

Har lurt på det samme, kanskje noen er så slitne at de ikke kan holde seg, og må la det gå utover andre?

Anonymkode: bbb8f...e7d

Skrevet

ikke nødvendigvis hurpete, men verdensmester/bedreviter og mister all forståelse for at andre ikke er av samme oppfatning :) 

men angående drittslenging, så går det nok mer på kjønn enn barnesituasjon.
sjekk ut tråder om dyr, 99% av de som starter tråder blir anklaget for mishandling.
sjekk ut tråder om samliv, 99% får tips om enten droppe drittsekken eller droppe være dramaqueen.
og om man ikke klarer finne noe dritt å si om temaet, så kommenterer man skrivefeil, litt sånn mest bare for å kunne si noe negativ i det minste.
konstruktive svar hører til sjeldenheter, både her og de fleste andre steder hvor det er overtall av jenter!

Anonymkode: c6dc8...def

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke nødvendigvis hurpete, men verdensmester/bedreviter og mister all forståelse for at andre ikke er av samme oppfatning :) 

men angående drittslenging, så går det nok mer på kjønn enn barnesituasjon.
sjekk ut tråder om dyr, 99% av de som starter tråder blir anklaget for mishandling.
sjekk ut tråder om samliv, 99% får tips om enten droppe drittsekken eller droppe være dramaqueen.
og om man ikke klarer finne noe dritt å si om temaet, så kommenterer man skrivefeil, litt sånn mest bare for å kunne si noe negativ i det minste.
konstruktive svar hører til sjeldenheter, både her og de fleste andre steder hvor det er overtall av jenter!

Nei, men nå handler det visst om barn og at dere som har valgt å få disse ungene er sure bare for å være det. Som om dere har en ekstra stor rett til å være sure hele tiden, og at dere ikke ser at dere oppfører dere som trassete unger. Det er ikke særlig sjarmerende altså. Som om alt skal styres etter dems bedritne humør.

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

La meg gjette. Barnimagen/Dinbaby?

Møkkasted som er befolket av samfunnets avskum. 

Anonymkode: 09b75...af8

Skrevet

Jeg tror man blir en bedreviter av å få barn. Jeg ble ikke det, altså!

Selvvalgt KS?  "Jeg fødte et barn på 7kg i setefødsel!!! Slutt å vær ei pingle, kvinner er skapt for å føde! Vaginal fødsel er vakkert og naturlig!!!" 

Gi morsmelkerstatning? "NEI! Baby må ammes! Amming er vakkert og naturlig!!!!! MME er FARLIG"

To kopper kaffe? "NEI, koffein er FARLIG"

Lukte på vin mens man er gravid? "NEI! Barnemishandling!!!!!"

Men: mannnen min gjør ingenting hjemme! Sliten! "Det går seg til ^^ og hvis ikke så har du i hvert fall den lille og det er kos"

Herregud, så kvalmt. 

Men hvorfor? Jeg vet ikke. Ser ut som noe slags bjørnemor-instinkter våkna til liv, og om noen andre gjør noe som binna ikke liker, nei, da blir det bråk, og alt som ikke er gjort 'etter boka' (til binna) er barnemishandling som kommer til å skade "den lille^^" for livet

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette. Barnimagen/Dinbaby?

Møkkasted som er befolket av samfunnets avskum. 

Anonymkode: 09b75...af8

jeg meldte meg fort ut av denne kanalen... der var der jævli 

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Nei, men nå handler det visst om barn og at dere som har valgt å få disse ungene er sure bare for å være det. Som om dere har en ekstra stor rett til å være sure hele tiden, og at dere ikke ser at dere oppfører dere som trassete unger. Det er ikke særlig sjarmerende altså. Som om alt skal styres etter dems bedritne humør.

"dere som har valgt å få barn" ? hvor i all verden får du det fra at jeg er en av disse?

Skrevet

Enten har de dårlig personlighet, sliter i forholdet med mannen (at han er utro eller ikke bidrar noe særlig på noe vis), er ikraftig underskudd på søvn, eller er utslitte.

Jeg vet ikke. Slike forum holder jeg meg unna.

Anonymkode: 324b3...4d3

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"dere som har valgt å få barn" ? hvor i all verden får du det fra at jeg er en av disse?

De - ikke dere. Fornøyd? :) 

Jeg skjønner og vet at barn er krevende, jeg - men er enig med noe i det ts skriver. Fy søren for noen sure mammaer. 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

Hvem ER egentlig disse folkene dere har vært borti? :klo: Jeg har to barn, vært i to barselgrupper og har aldri vært i nærheten av slike ufyselige og bitre mødre. 

Skrevet
10 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

De - ikke dere. Fornøyd? :) 

Jeg skjønner og vet at barn er krevende, jeg - men er enig med noe i det ts skriver. Fy søren for noen sure mammaer. 

veldig fornøyd :) 

om man har en krevende livssituasjon (uansett hva det er), så gir det jo ikke noe automatisk rett til å bite hodet av folk for den minste ting :o
For så vidt ganske ufint å bite hodet av folk bare fordi man er uenig også... Jeg liker kardemommeloven jeg, ikke svar andre på en måte du ikke ønsker bli snakket til selv :troest:
om man ikke kan være litt positiv i allefall, så får man holde seg unna andre mennesker :D

Skrevet
4 minutter siden, *Maja* skrev:

Hvem ER egentlig disse folkene dere har vært borti? :klo: Jeg har to barn, vært i to barselgrupper og har aldri vært i nærheten av slike ufyselige og bitre mødre. 

Samme med meg. Kanskje vi har vært heldige?? 

Skrevet

Jeg har ikke den erfaringen.. Ikke ble jeg bitchy og ikke ble venninnene mine det.
Folk er jo forskjellige og man vil alltid ha de kvinnene som konkurrerer med hverandre og finner verdi i å være "bedre".

Men jeg tenkte på noe; kan det henge sammen med en slags tilpasning/utilfredshet med det å ha en helt ny rolle i livet? Plustelig er man ikke på jobb, man mister den type mestring og "hevdelse". Man er trøtt og hjemme med en baby og for mange er jo det en stor omveltning rent verdimessig og praktisk. Å ha en ny rolle og hverdag og finne sin plass i det. Og så er man sur og trøtt og tar det utover folk på nettet fordi der kan man gjemme seg bak anonymitet og bare spy ut alt man vil for å føle seg bedre...? Ikke at jeg mener det er veien å gå, altså. Bare en tanke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...