Gå til innhold

Hysterisk av orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Underdanie
Skrevet

Dama pinte meg i forgårs i fmange timer.

Jeg var bundet å kunne ikke gjøre noe. Hun stanset hele tiden rett før det gikk for meg. Jeg skalv å stønna mye å stønna å ba så pent om å få orgasme. Hun nektet å fortalte myndig at her bestemte hun, kunne ikke bare beklage om ting sånn uten videre. Jeg var helt vill å kaste kroppen fra side til side for å prøve å få orgasmen til å komme. Hun holdt meg fast å fant et ekstra tau å bandt fast midjen min. Etterpå begynte piningen for alvor. Hun brukte vibrator på meg å på den måten holdt hun meg konstant helt på grensen til orgasme.  Alt ble en intens strøm av nytelse som drev meg til vanvidd. Hun holdt på i evigheter, jeg så ikke klart, alt flimrer, jeg ristet å spente konstant alle musklene i den spinkle kroppen min å viste ikke hva jeg skulle gjøre av meg. Jeg hikstet å stønnet å hylte høyt om orgasme. Tror hun holdt på sånn i nesten 3 timer før hun lot det stå til. Hele kroppen min strammet seg å fikk helt black out når orgasmen kom nærmere å nærmere.. tilslutt bikket det over å rykningene kom intenst, jeg ble helt desperat å kroppen klikka helt, helt hysterisk hyperventilerte jeg  å opplevde min villeste orgasme ever. Alt svartnet å svimte faktisk av mot slutten. Kom.  Til meg selv helt ør å så spruten over hele meg å litt rundt om kring. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør ikke denne være et sted for noveller/røverhistorier🙄

• Liker 5
Gjest Underdanie
Skrevet
41 minutter siden, tdm900 skrev:

Bør ikke denne være et sted for noveller/røverhistorier🙄

Hva tenker du her? Er ikke dette et sted vi kan dele? Seriøst as, er opplevd å ikke fake .

Skrevet

Kanskje joine fetlife.com og skrive notater/blogger om opplevelsene dine.. er større sjanse for posetive tilbakemeldinger der hvertfall :)

• Liker 4
Gjest Underdanie
Skrevet
28 minutter siden, kattepusen skrev:

Kanskje joine fetlife.com og skrive notater/blogger om opplevelsene dine.. er større sjanse for posetive tilbakemeldinger der hvertfall :)

Oki,  skal prøve å gjøre det i stede. Ganske ny her jeg, å det er kanskje ikke et sted enn deler opplevelser da? Hverfall positive?

Skrevet
Akkurat nå, Underdanie skrev:

Oki,  skal prøve å gjøre det i stede. Ganske ny her jeg, å det er kanskje ikke et sted enn deler opplevelser da? Hverfall positive?

BDSM blir ikke altid like godt mottatt her inne.. mange aner ikke egentlig hva det er, da er det bedre å finne et sted hvor folk skjønner hva du snakker om :)

• Liker 1
Gjest Underdanie
Skrevet
35 minutter siden, kattepusen skrev:

BDSM blir ikke altid like godt mottatt her inne.. mange aner ikke egentlig hva det er, da er det bedre å finne et sted hvor folk skjønner hva du snakker om :)

Takk for fin tilbakemelding. Jeg tror jeg skjønner hva du mener, at dette ikke er så vanlig. Ingen av kameratene mine gjør dette heller. For meg er det himmelrike å få oppleve å føler mange går glipp av ting som ikke prøver dette.

Skrevet
1 minutt siden, Underdanie skrev:

Takk for fin tilbakemelding. Jeg tror jeg skjønner hva du mener, at dette ikke er så vanlig. Ingen av kameratene mine gjør dette heller. For meg er det himmelrike å få oppleve å føler mange går glipp av ting som ikke prøver dette.

BDSM er ikke for alle :) Vi får glede oss over det vi, som har funnet glede ved det! 

• Liker 1
Gjest Underdanie
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

BDSM er ikke for alle :) Vi får glede oss over det vi, som har funnet glede ved det! 

Ok å sende pm?

Skrevet
1 time siden, Underdanie skrev:

Ok å sende pm?

gjør gjerne det. 

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

der va du igjen ja,stund siden sist nå,har nesten bare gått åventa på at noe skulle dukke opp fra din side,holdt deg lenge denne gangen,flink gutt :)

Endret av lipgloss
Gjest Underdanie
Skrevet
17 minutter siden, lipgloss skrev:

der va du igjen ja,stund siden sist nå,har nesten bare gått åventa på at noe skulle dukke opp fra din side,holdt deg lenge denne gangen,flink gutt :)

?

Gjest lipgloss
Skrevet
4 timer siden, Underdanie skrev:

?

:) off mulig jeg tok feil,bare minnet meg om noen :) 

kos deg du unnskyld 

klemmer 

Skrevet

Deilig med femdom ja:hjerter: men faen meg like deilig å dominere også. Kommer bare av å se noen bli pint på en deilig måte. Skulle prøvd meg som dominant du ts så hadde du fått smakt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...