Gå til innhold

kommunal leilighet. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg var så dum å fjernet en "unødvendig" dør  og så miste veg festen til døren. Jeg har ikke råd til en ny dør og det er nav som betaler for leiligheten. Jeg skal nå flytte og vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 25f5e...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skaffer du pengene og erstatter døren. Enkelt og greit. Kanskje du kan kjøpe bare festene? Det er rimeligere enn en hel dør.

• Liker 6
Skrevet

hvordan skaffer noe jeg ikke har?,  har ikke familie eller venner å låne i fra og kredittkort har jeg ikke pågrunn av gjeld. 

Ts

Skrevet

hva er det verste som kan skje?

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan skaffer noe jeg ikke har?,  har ikke familie eller venner å låne i fra og kredittkort har jeg ikke pågrunn av gjeld. 

Ts

Et dørfeste kostet vel maks 100,- på jula/Clas ohlson. Gå på nettsidene å se.

Anonymkode: 5637d...7f6

• Liker 4
Skrevet

Se på finn om noen gir bort en dør med like fester, skru av festene og kast døra.
Eventuelt så snakker du med huseier å sier det som det er, og ser om dere kan komme til en løsning.

Poenget er at du uansett må gjøre noe. Har du rotet bort noe som ikke er ditt, så må du enten finne en måte å erstatte det på, eller så må du bite i det sure eplet å faktisk fortelle det til dem som eier det du har mistet.
Flytter du uten å gjøre opp for deg, så beviser du at huseiere har en god grunn til å være skeptisk til å leie ut til folk med NAV garanti...

Anonymkode: 221b6...69e

• Liker 3
Skrevet

Grunnen til å ikke leie ut til nav klienter.  Hva hadde du gjort om du leide i en privat bolig? 

Anonymkode: c4672...9f6

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til å ikke leie ut til nav klienter.  

Anonymkode: c4672...9f6

For en lite opplyst ting å si.

Skrevet

Hengsler kan blant annet kjøpes på Jula, skruer kan du kjøpe enkeltvis på Jernia og tools, og sikkert mange andre steder men det er bare de jeg kjenner til. Dette går fint, ikke bekymre deg.

Anonymkode: f7f34...d2b

Skrevet
På 16.12.2016 den 6.47, AnonymBruker skrev:

Ts

Skruer koster ikke mange kronene per stykk, og hengsler har jeg sett til 60 kr på Jula for topakning. Men det er sikkert lurt å passe på at du tror hengslene vil passe før du åpner pakken, tror ikke alle hengsler passer til alle dører og det er kjedelig å bruke tid og penger på et produkt som ikke passer. Det er ikke en kjempestor sum du må ut med, så det går nok greit.

Anonymkode: f7f34...d2b

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor synes du det er greit at du endrer på slike ting i en leid leilighet? Det kunne ikke falle meg inn å gjøre noe slikt. Håper du har lært forskjellen på mitt og ditt for fremtiden. Skaff nye fester og sett på plass døren, ellers så trekkes det vel av sikkerhetsgarantien fra NAV. 

Anonymkode: 9643c...e35

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...