Samantha Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 No er eg jammen spent her!! GO JOEY!!! :-)
Gjest Palett Skrevet 30. november 2004 #2 Skrevet 30. november 2004 Ja, det var jo trist at Friends gikk av skjermen. Var fast tilhenger der jeg! Joey er jo artig. Han har en stor personlighet. Men jeg tror likevel ikke at serien hans kommer til å toppe Friends :-(
Samantha Skrevet 30. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2004 Vart litt skuffa, eg... :-? Satt heile tida og nesten venta på at resten av gjengen skulle dukke opp. Passa liksom ikkje uten dei! Ikkje var det supermorsomt heller. Men men, kan no hende det "går seg til". Første eps av Friends var ikkje kjempebra heller. :-)
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Njaaaa, vet ikke helt. Synes vel kanskje det ble litt krampeaktig morsomt til tider, nesten så de prøvde litt for hardt. Men er jo tross alt bare en episode, ting kan jo gå seg til
Væren Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 Jeg hadde også litt for høye forventninger, og håper det går seg til etterhvert. Men Friends var Friends, da... Nytter ikke å sammenligne, antagelig!
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 30. november 2004 #6 Skrevet 30. november 2004 Nei, kanskje det er det som er feilen. Håper nok kanskje litt for mye på at det skal være en kloning av Friends.
Gjest Cerise Skrevet 30. november 2004 #7 Skrevet 30. november 2004 Hva handler serien om Joey om? fikk dessverre ikke sett første episode.. hørte rykter om at han var i LA?
@riel Skrevet 30. november 2004 #8 Skrevet 30. november 2004 har allerede sett 1 sesong av joey, og syns serien er knallbra såklart ikke like bra som frieands, men nesten joey er jo bare så latterlig morsom
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #9 Skrevet 1. desember 2004 Synns den var veldig bra jeg, kommer til å følge med videre.
Arkana Skrevet 1. desember 2004 #11 Skrevet 1. desember 2004 Det var som forventet, ganske dumt. Synes ikke det var spesielt morsomt, og en del av replikkene hans var ganske "out of character". F.eks. den kommentaren angående frisør-kappen, det er veldig ulikt Joey å bruke sarkasme, hadde forventet en slik kommentar fra Chandler kanskje. Nei, jeg ser nok ikke igjen.
Olse Skrevet 1. desember 2004 #12 Skrevet 1. desember 2004 Føler vel som mange andre her at serien var grei, men det var ikke Friends!!! Men som sagt tidligere det var 1 episode. Litt tidlig å gi den slakt for å si det sånn!
sirka Skrevet 1. desember 2004 #13 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har hørt at de to første episodene fikk dårlig kritikker men så tok det seg opp, så jeg avskriver ikke serien riktig ennå...
Gjest Melk Skrevet 1. desember 2004 #14 Skrevet 1. desember 2004 Platt. Liker heller ikke serier hvor publikum ler seg ihjel av hver minste lille kommentar, når jeg selv ikke trekker på smilebåndet en gang.
*tine* Skrevet 1. desember 2004 #15 Skrevet 1. desember 2004 Jeg lo masse jeg Synes Joey er hysterisk morsom, så jeg skal nok følge med videre tine
Ruby Skrevet 1. desember 2004 #16 Skrevet 1. desember 2004 Joey er bra han og veldig morsom. Skal nok følge med videre på serien. Selv om ikke første episode var kjempebra, så var det jo kjente og kjære Joey alikvel.
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2004 #17 Skrevet 1. desember 2004 Jeg var ikke imponert, men kommer nok til å gi serien en ny sjans. Tror kanskje det hadde vært bedre med opphold mellom Friends-avslutningen og seriestarten for Joey. Sånn at jeg kunne nullstilt meg, på en måte. Og var det ikke fryktelig mye irriterende latter på boks?
Søtpotita Skrevet 1. desember 2004 #19 Skrevet 1. desember 2004 Syns serien var bedre enn forventa Men savna Ross og Chandler...
Lady Lovelylocks Skrevet 1. desember 2004 #20 Skrevet 1. desember 2004 Enig med Nivea. Syns det var bedre enn forventet. Så jeg kommer nok til og følge med videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå