Gå til innhold

Natten alt skal hende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her og venter, stilt, men bestemt. Har gjort alt klart. Blomster, kondom, har dusjet, pusset tennene og tatt en drops. Dama har vert hos foreldrene sine, ganske lenge, litt for lenge. Hun vet ikke hva som venter henne når hun kommer inn døren, og det blir ingen søvn på henne da. Nei du. Ingen søvn. Ikke på oss to denne natten. Klokken fire slår klokken, det er tiden hun kommer. Skal sørge for det på mer enn en måte.

Anonymkode: 614bf...f0c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det som skulle hende sa du? 

Skrevet

.... Ho har vært hos foreldrene sine for lenge, så nå skal ho straffepules? Da lurer eg veldig på hva du har tenkt å gjøre dersom ho er trøtt og vil sove. Men jada, fint at du deler det med oss, det er sånne innlegg som gjør at eg veit det er på tide å komme seg av KG for dagen/natta.

Ta deg ein drops til du.

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, Saphyria skrev:

.... Ho har vært hos foreldrene sine for lenge, så nå skal ho straffepules? Da lurer eg veldig på hva du har tenkt å gjøre dersom ho er trøtt og vil sove. Men jada, fint at du deler det med oss, det er sånne innlegg som gjør at eg veit det er på tide å komme seg av KG for dagen/natta.

Ta deg ein drops til du.

Det gikk kjempe bra :tongue:

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk kjempe bra :tongue:

Good for you *high five*

• Liker 1
Skrevet

Beskriv kvelden... du skriver deilig😏

Anonymkode: f7acc...52b

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå sitter jeg her og venter, stilt, men bestemt. Har gjort alt klart. Blomster, kondom, har dusjet, pusset tennene og tatt en drops. Dama har vert hos foreldrene sine, ganske lenge, litt for lenge. Hun vet ikke hva som venter henne når hun kommer inn døren, og det blir ingen søvn på henne da. Nei du. Ingen søvn. Ikke på oss to denne natten. Klokken fire slår klokken, det er tiden hun kommer. Skal sørge for det på mer enn en måte.

Det er dobbelt så mye som eksen min noen gang har gjort før et ligg..40 år og veit ikke hva såpe eller tannbørste er. 

Anonymkode: 3ceba...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...