Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste venninne skal ta silikon om noen måneder. Hun skal også fjerne litt løs hud fra magen og stramme opp litt. Hun er en veldig pen jente, som har perfekt hud, flott hår, pen og slank kropp. Hele pakka.

Nå må jeg innrømme at jeg er misunnelig. Hater å innrømme det. Hater å la utseendefokuset påvirke meg, men sånn er det bare..

Jeg er en pen jente jeg også, det er ikke det. Men veier vel 10 kg mer og har ingen silikon etter løshår å by på.. 

Vi er begge gift og er 29 år. Hun er en veldig flørtete person og får mye oppmerksomhet fra gutter. Jeg er ikke fullt så frempå generelt, og ser ikke poenget med å flørte til seg gratis drinker på byen når man er opptatt..

Blir litt irritert. Ofte når vi drar på byen, så er det vare oss to. Tror vi ser for oss litt forskjellige kvelder. Jeg danser gjerne litt og snakker med folk. Det er ikke det.. men dere skjønner nok hva jeg mener..

Synes det er vanskelig å ta dette opp med henne. 

Anonymkode: db972...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Atte HÆ??!

Du skal ikke ta opp noe med henne. Selv om hun er gift, kan hun flørte med hvem hun vil så lenge hun ikke er utro.

Du derimot, må gjøre noe med eget selvbilde. Glem kiloene, glem hengepupper. Fokuser på å bli fornøyd med deg selv. Og kvitt deg med den sjalusien der.

Endret av kiselle
  • Liker 1
Skrevet

Om du er så misunnelig, så gjør noe med det - slank deg, skaff deg silikon og få deg løshår om det er det som liksom er problemet.

Om det plager deg at kvelden deres blir invadert av guttene ho flørter med, så tar du det opp med ho, det bør ikkje være eit problem om dere faktisk er bestevenner. Men om det bare er faktum at ho flørter som er problemet, så er ikkje det din sak.

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Høres ut som ei skikkelig creepy kjerring. Sorry altså men sånne jålete selvdiggere takler jeg ikke. De kan ikke brukes til mer en å tømmes i uansett. Lurer på hvor lenge hun blir værende gift jeg. Å silikon? Æsj! Nei det skal være ekte myke varer😍😍

At du er sjalu på HENNE høres helt feil ut når du er 29 år. Hadde du vert tenåringsjente så.. Hun får oppmerksomhet for hun er ei som kan brukes til å tømmes i når det ikke er andre tilgjengelig. Det må dere forstå nå. Vær ekte jenter, så får dere ekte menn og blir ikke brukt kun til sexleketøy.

Endret av Axl Rose
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min beste venninne skal ta silikon om noen måneder. Hun skal også fjerne litt løs hud fra magen og stramme opp litt. Hun er en veldig pen jente, som har perfekt hud, flott hår, pen og slank kropp. Hele pakka.

Nå må jeg innrømme at jeg er misunnelig. Hater å innrømme det. Hater å la utseendefokuset påvirke meg, men sånn er det bare..

Jeg er en pen jente jeg også, det er ikke det. Men veier vel 10 kg mer og har ingen silikon etter løshår å by på.. 

Vi er begge gift og er 29 år. Hun er en veldig flørtete person og får mye oppmerksomhet fra gutter. Jeg er ikke fullt så frempå generelt, og ser ikke poenget med å flørte til seg gratis drinker på byen når man er opptatt..

Blir litt irritert. Ofte når vi drar på byen, så er det vare oss to. Tror vi ser for oss litt forskjellige kvelder. Jeg danser gjerne litt og snakker med folk. Det er ikke det.. men dere skjønner nok hva jeg mener..

Synes det er vanskelig å ta dette opp med henne. 

Anonymkode: db972...a45

Kanskje det er ok i deres forhold med flørting. Folks grenser til utroskap er veldig forskjellige.

Anonymkode: a1c89...206

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo spørre henne: "Hadde mannen din likt dette?". Så viser du at du ikke liker det. Men skal hun få silikonpupper for å få gratis drinker/flørte på byen? 

Anonymkode: 1b63f...d50

Skrevet
6 timer siden, Bootyhunter skrev:

Høres ut som ei skikkelig creepy kjerring. Sorry altså men sånne jålete selvdiggere takler jeg ikke. De kan ikke brukes til mer en å tømmes i uansett. Lurer på hvor lenge hun blir værende gift jeg. Å silikon? Æsj! Nei det skal være ekte myke varer😍😍

At du er sjalu på HENNE høres helt feil ut når du er 29 år. Hadde du vert tenåringsjente så.. Hun får oppmerksomhet for hun er ei som kan brukes til å tømmes i når det ikke er andre tilgjengelig. Det må dere forstå nå. Vær ekte jenter, så får dere ekte menn og blir ikke brukt kun til sexleketøy.

Menn som mener at "sånne damer" ikke brukes til mer enn å tømmes i, sier mer om deg og likesinnede. Selv om hun er jålete så betyr ikke det at hun er et dårlig menneske.  Dømmende mennesker derimot, jålete eller ikke er vel ti ganger verre. Dessuten så kjenner jeg mange damer som lissom ikke bryr seg om utseende i den forstand, men er opptatt av å være "ekte" , som er full av fordommer og dritt. Kjenner også jålete damer som er kjempe hyggelige og ikke snakker vondt om andre. Så selv om hun er flørtende i tillegg så er det ikke sagt at hun ligger med andre.

Til ts. Er det flotte håret til venninna di løshår eller ekte? Tenker på at du sier du ikke har løshår å by på.

Du kan begynne å trene og spise enda bedre (hvis du ikke allerede gjør det) , å gå ned de 10 kg, ta hudpleie, silikon og løshår du også da, hvis du mener det vil gjøre deg flott. Hvorfor gå rundt å føle seg sånn når du kan bli sånn du vil/ønsker å se ut? 

• Liker 14
Skrevet

Jeg får ikke helt tak i hva som er mest problematisk for deg her. Er det at hun får mest oppmerksomhet, at hun ikke bruker nok tid på deg, eller at hun flørter bak ryggen på mannen sin? Tror du får det mer gøy på byen med en venninne som er mer lik deg selv. Har du noen andre du kan gå ut med? :) 

Gjest Pastpresent
Skrevet

Er du ufrivillig wingwoman? Tror problemet egentlig er at dere begge mangler andre folk å dra på byn med og er stuck med hverandre selv om dere har vokst fra hverandre. 

Skrevet

Jeg kjenner ei jente som er naturlig pen men som har silikon, løshår, vippe extentions og permanente bryn. Og hun er verdens hyggeligste person! Utseende betyr ikke så mye, tror hun er noe usikker på seg selv men hun er både pen og koselig. 

Syns du er utrolig ufin som snakker slik om venninna di. Veldig nedlatende. Kanskje derfor menn ikke kikker så mye på deg? Jobb med personligheten din du.

Anonymkode: a1c89...206

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Bootyhunter skrev:

Herregud, for et menneskesyn!!!

• Liker 8
Gjest Axl Rose
Skrevet
3 timer siden, wintergirl skrev:

Menn som mener at "sånne damer" ikke brukes til mer enn å tømmes i, sier mer om deg og likesinnede. Selv om hun er jålete så betyr ikke det at hun er et dårlig menneske.  Dømmende mennesker derimot, jålete eller ikke er vel ti ganger verre. Dessuten så kjenner jeg mange damer som lissom ikke bryr seg om utseende i den forstand, men er opptatt av å være "ekte" , som er full av fordommer og dritt. Kjenner også jålete damer som er kjempe hyggelige og ikke snakker vondt om andre. Så selv om hun er flørtende i tillegg så er det ikke sagt at hun ligger med andre.

Til ts. Er det flotte håret til venninna di løshår eller ekte? Tenker på at du sier du ikke har løshår å by på.

Du kan begynne å trene og spise enda bedre (hvis du ikke allerede gjør det) , å gå ned de 10 kg, ta hudpleie, silikon og løshår du også da, hvis du mener det vil gjøre deg flott. Hvorfor gå rundt å føle seg sånn når du kan bli sånn du vil/ønsker å se ut? 

Er hun gift så skal hun faen ikke oppføre seg som ei løs hore og sexleketøy. Hva som er så kjekt å være sånn egentlig? De færreste ser på deg som mer enn ei å ha sex med. Men det er vel det gifte kvinner liker. 

Dette er jo et tegn på at det ikke går an å la kvinnfolka gå på byen uten at mannen er med å passer på de. Eller sender noen til å spionere på de. Bevis på at mange trenger barnevakt. De som ikke oppfører seg sånn er så klart til å stole på. Hadde min dame oppført seg sånn og snakket om å ville ta silikon så hadde jeg dumpet henne og kastet henne ut fort som faen. Får da være en grense for hva jeg takler. Tror ikke så mange takler at damene sine oppfører seg sånn nei. 

Skrevet
3 timer siden, Pastpresent skrev:

Er du ufrivillig wingwoman? Tror problemet egentlig er at dere begge mangler andre folk å dra på byn med og er stuck med hverandre selv om dere har vokst fra hverandre. 

Wingwoman? Haha! Bra sagt. 

Jeg er en fyr som er playboy på byen og bruker ofte å gå for disse. Elsker å se hvor sur og fornærmet hun pene venninna blir når jeg vier hun stygge (unnskyld meg) venninna hennes all oppmerksomhet. Sjansen for full score (hanky panky) er også mye bedre.. 

Anonymkode: b13b4...b25

Skrevet
12 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Er hun gift så skal hun faen ikke oppføre seg som ei løs hore og sexleketøy. Hva som er så kjekt å være sånn egentlig? De færreste ser på deg som mer enn ei å ha sex med. Men det er vel det gifte kvinner liker. 

Dette er jo et tegn på at det ikke går an å la kvinnfolka gå på byen uten at mannen er med å passer på de. Eller sender noen til å spionere på de. Bevis på at mange trenger barnevakt. De som ikke oppfører seg sånn er så klart til å stole på. Hadde min dame oppført seg sånn og snakket om å ville ta silikon så hadde jeg dumpet henne og kastet henne ut fort som faen. Får da være en grense for hva jeg takler. Tror ikke så mange takler at damene sine oppfører seg sånn nei. 

Hun har ikke ligget rundt, så da er hun heller ingen løs hore.  Man kan pent kle seg sexy og være flørtende uten at man vil ha sex, og de mannfolka som tror at sånne damer vil ha sex med dem får bare tro det. Løse kan de være selv. Klår de og hun liker det, så er jo det noe annet, men å ha uskyldig gøy er overhodet ikke horete altså. Ei heller å ta silikon.  Dama kan fint være utro uten å kle seg sexy og være flørtende,   så der kan man aldri vite uansett.  

• Liker 8
Skrevet

det er lov å kikke på menyen så lenge du ikke bestiller.
men hvis du synes ho prioriterer deg vekk og du gjerne vil tilbringe litt mer tid med ho på byen så får du si ifra.

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
22 minutter siden, wintergirl skrev:

Hun har ikke ligget rundt, så da er hun heller ingen løs hore.  Man kan pent kle seg sexy og være flørtende uten at man vil ha sex, og de mannfolka som tror at sånne damer vil ha sex med dem får bare tro det. Løse kan de være selv. Klår de og hun liker det, så er jo det noe annet, men å ha uskyldig gøy er overhodet ikke horete altså. Ei heller å ta silikon.  Dama kan fint være utro uten å kle seg sexy og være flørtende,   så der kan man aldri vite uansett.  

Hvorfor er det så viktig for kvinner å være flørtende når de er gift? Det er noe single folk holder på med. Å flørte betyr jo at hun vil ha oppmerksomhet fra menn og så klart kommer de bort da og håper på sex. Så nei sånne kvinner stoler jeg ikke et sekund på uansett hva de sier. Jeg vet hva de driver med. 

Skrevet
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hvorfor er det så viktig for kvinner å være flørtende når de er gift? Det er noe single folk holder på med. Å flørte betyr jo at hun vil ha oppmerksomhet fra menn og så klart kommer de bort da og håper på sex. Så nei sånne kvinner stoler jeg ikke et sekund på uansett hva de sier. Jeg vet hva de driver med. 

Selvsagt vet du det. Du vet hva alle kvinner syns, mener, føler, tenker, gjør osv.

:ironi:

Skrevet
11 timer siden, Bootyhunter skrev:

at ikke du takler dem sier vel ganske lite? Det er fortsatt mange gutter/menn som liker store pupper og synes det er positivt at jenta pynter seg. Mener du hun blir mer ekte av å slutte fokusere på det hun selv mener er viktig? bør hun bli en annen person enn den hun er, for det gjør henne mer ekte?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Gøy med bekreftelse da vel. Jeg har også fått mye oppmerksomhet, uten å gjøre noe ut av det. Mannen skulle lissom være så i mot at vi mennesker stort sett setter pris på litt oppmerksomhet,men han liker det selv. En må få lov til å ha det gøy så lenge enn holder grensa der den skal være. Nei, du kjenner ikke til den typen. Eller har du vært borti så mange selv kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...