Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med julegave til foreldrene mine. De er i 70 årene. Noen forslag? Og ja, jeg kommer til å forkaste alle forslagene og argumentere i mot resten 😂 De er umulige å handle til.

Anonymkode: a982b...0bf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør vg eller dagbladet. De har jo svaret på alt. :ler: 

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Spør vg eller dagbladet. De har jo svaret på alt. :ler: 

😂

Gjest Magnifiq
Skrevet

Hva med en lunsj med deg på Frognerseteren, Losby gods e.l om du ikke bor i nærheten av noen av de nevnte?

Skrevet

I år har jeg kjøpt en strikkebok til mamma og pappa,kresenperen får enkelt og greit Sjokoladetrøfler. Føler det er en litt kip gave, men heller det enn at de klager å at jeg kjøper noe dyrt eller noe de ikke trenger. 

Anonymkode: d4377...f7d

Skrevet

Jeg kjøpte en god og fin pysj. Todelt. Overdelen var i t-skjortefasong. Kunne tenkt meg selv.

Kjøpte den på PM. Så kjøpte jeg gode badehåndklær på Skeidar.  

Til mann vet jeg ikke, da han ikke er her lengre

Anonymkode: 11aa0...edd

Skrevet
5 timer siden, Magnifiq skrev:

Hva med en lunsj med deg på Frognerseteren, Losby gods e.l om du ikke bor i nærheten av noen av de nevnte?

Ja, det tror jeg besteforeldre bli glade for. :) 
Men hvis de er gamle tror jeg ikke de nødvendigvis merker hvor dem er. :ler: 

Skrevet
12 timer siden, Magnifiq skrev:

Dette var et godt tips! Nå bor jeg i en helt annen kant av landet, men gavekort på et lunsjsted var lurt - jeg har bare tenkt at restaurant blir for dyrt, men lunsj på en god kafé er jo supert. 

Skrevet
17 timer siden, Magnifiq skrev:

Det er noe vi gjør ofte så det passer liksom ikke som julegave, men egentlig et veldig godt forslag. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

I år har jeg kjøpt en strikkebok til mamma og pappa,kresenperen får enkelt og greit Sjokoladetrøfler. Føler det er en litt kip gave, men heller det enn at de klager å at jeg kjøper noe dyrt eller noe de ikke trenger. 

Anonymkode: d4377...f7d

Mamma er veldig glad i å strikke, men strikker svært lite til seg selv. Derfor synes jeg det blir som å kjøpe gave til meg selv.

Sjokolade har de fått før, men lite utvalg da pappa har diabetes. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en god og fin pysj. Todelt. Overdelen var i t-skjortefasong. Kunne tenkt meg selv.

Kjøpte den på PM. Så kjøpte jeg gode badehåndklær på Skeidar.  

Til mann vet jeg ikke, da han ikke er her lengre

Anonymkode: 11aa0...edd

Ingen av de bruker pysj. Håndklær har de nok av og veldig kresne og må ha alt i lik stil og farge.

Skrevet

50 shades of grey + bondage sett

Anonymkode: 45e98...4a8

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Carrot skrev:

Er de flinke å snakke om alt mulig etter lang tid som gifte? Kanskje denne kunne passe:

https://fuelbox.no/fuelbox/fuelbox-par/

Dette hadde de opplevd som en ufin gave.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

50 shades of grey + bondage sett

Anonymkode: 45e98...4a8

Eller nei.

Skrevet

Hva med konsertbilletter? Eller musikal/teater? Eller gavekort på billettservice så kan de velge selv. F eks så skal Ole Paus m fler ha spesialkonsert i Operaen i begynnelsen av februar. Går masse musikaler i Oslo også..hvis de bor i eller i nærheten av Oslo da.

Skrevet
3 timer siden, niledh skrev:

Hva med konsertbilletter? Eller musikal/teater? Eller gavekort på billettservice så kan de velge selv. F eks så skal Ole Paus m fler ha spesialkonsert i Operaen i begynnelsen av februar. Går masse musikaler i Oslo også..hvis de bor i eller i nærheten av Oslo da.

Egentlig en veldig fin idé, men dette har vi gitt flere ganger før og ønsker nå å gi noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Spekefat? Her jeg bor står det i alle fall spekematselgere på hvert hjørne nå før jul og mange av dem har pent innpakket variert spekemat. 

I år ønsket foreldrene mine seg ny juleduk til kjøkkenet, dørmatte,  et sett krus med julemotiv og en liten stekepanne 😂

Anonymkode: 78b0a...d1d

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette hadde de opplevd som en ufin gave.

hvorfor? 

Altså greit at mange som har vært gift så lenge kanskje kommuniserer om alt og ikke noe, men ufint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...