AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Innimellom leser jeg noen vg-artikler og nyhetene. Da står det ikke hvem som har skrevet artiklene. Det står bare noe om at et program er dårlig eller noe. Disse dukker opp støtt og stadig. Sist jeg var på jobb så var halvparten av det noen gjorde på jobb klint ut på førstesiden av VG. Altså: "på jobb kan man ikke tisse så ofte, fordi det er bevist at det er ekstra mye bakterier på arbeidsplassen". Det er ekstremt slitsomt, men jeg forstår jo at noen er ekstremt engasjerte når det gjelder journalistyrket (som virker drit kjedelig btw). Selv ser jeg virkelig ikke poenget med å tipse folk om hvor dem eventuelt jobber, spesielt når man aldri har spilt i en spillefilm, eller noe sånt. Jeg ser liksom ikke poenget med å grave i privatlivet til arbeidsplassen, eller om hvem/hva/hvor noen driter, spyr, ler (er det riktig å le eller ikke f.eks), ikke smil for mye på skole for da kan det hende man får muskelstrekk osv. Hva er poenget med det og beviser jo ikke at man f.eks får muskelstrekk. Mange av dem kan ingenting, de dikter opp ting og kan rett og slett ikke jobben sin. Det må da være en jævlig kjedelig jobb å jakte på kjedelige nyheter. Hvor pessimistisk går det an å bli? Og hva med å finne noen glad-nyheter? F.eks: Så glade blir folk av å se folk smiler, derfor gleder vi oss over dette nye programmet eller noe som er litt mer optimistisk. Jeg mener at man SKAL skrive hva man heter når man skriver en artikkel. Man kan ikke bare skrive om noe og unngå å skrive hva man heter. Det er det brudd på god presseskikk f.eks. Hvorfor gidder dem ikke å skrive hva de heter? Hvorfor skal "journalisten og tipseren" vite hva folk gjør 24 TIMER I DØGNET????? Anonymkode: caf39...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå