Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysgjerrighet lurer på hvor mye dere andre skal jobbe i julen (om noe)? 

Selv har jeg fri hele romjulen

Anonymkode: 3abd8...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle praktisk talt jobbe hele julen, men ble sykemeldt. 

Anonymkode: cad2e...7f1

Skrevet

Jeg meldte meg til å jobbe julaften fordi jeg i utgangspuntet hadde fri i romjulen. Egentlig hadde jeg bare en kort kveldsvakt den 27. Så spurte en om jeg kunne jobbe kveld for henne 30, og dag 31 slik at hun kunne dra på fjellet. Jeg er jo her uansett, så det sa jeg ja til. Så spurte sjefen min meg om jeg kunne jobbe den 28, så den lange juleferien min ble det ikke så mye av akkurat. Men jeg kunne sagt nei til vaktene, så jeg klager ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal jobbe i hele jula, og synes det er bra.

Skrevet

Jobber ikke i julen etter at jeg fikk barn.  

Har fri fra 22 til 4. 🤗

Skrevet

vi har fri på jobben hele romjulen og i år fikk vi bonusfri lillejulaften. Kun 5 arbeidsdager til jul! Jippi :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt fri i jula, men jeg må som vanlig jobbe litt i romjula.

Skrevet

Skal ha fri 22-27, jobbe to korte dager for så å ha fri til 2. Har valgt det selv, da. Syns egentlig det er greit å ta seg en tur på jobb et par dager i romjula. Det blir visst nok TV-titting og kakespising uansett.
Det er alltid lite folk på jobb, stille på både telefon og på kontoret, så det er mest kos :)

Skrevet

Har åtte arbeidsdager igjen dette året,
fem før julaften (med julaften fri), og to i romjulen + nyttårsaften.
Helt greit for meg :)

Skrevet

Jeg jobber alltid så mye som mulig i jula, så i år er det kun fri 1.dag og 2.dag :)

Anonymkode: 2f0eb...93d

Skrevet

Ingenting, har ikke jobb :sukk:

Anonymkode: 84351...444

Skrevet

Har fri julaften-2. dag, jobber vanlig + mest sannsynlig litt overtid 27.-28. og så fri til og med 2. januar. Jobber kun man-fre, ingen helger eller helligdager. 

Anonymkode: 8d290...a25

Gjest Magnifiq
Skrevet

Jobber natt til julaften, 1.dag, og 2.dag. Så har jeg fri frem til andre uken i januar.

Hadde i utgangspunktet fri hele jul og nyttår, 'men meldte meg frivillig da jeg har noen kollegaer som hsr familien sin langt unna og de ville hjem til jul.

Skrevet

Ingen av oss jobber i julen.

Skrevet

Jobber absolutt hele romjula, nyttårshelgen og hele fuckings januar! Kun 5 dager fri hele den perioden og 2 turnus bytter 😡

Anonymkode: a3969...b10

Skrevet

Fri 23-25 des, jobber 26-30. Fri nyttårshelga 😊

Skrevet

Fri lillejulaften, tidigvakt julaften, 3 arbeidsdager (2 tidligvakter, 1 kveldsvakt) i romjulen, kveldsvakt nyttårsaften, fri første nyttårsdag. Er sykepleier i 80%-stilling, og har byttet meg litt til for å få vaktene slik, er veldig fornøyd med hvordan turnusen ble til slutt :)

Anonymkode: 0bc4c...b82

Skrevet

Jeg jobber som vanlig neste uke, til kl 15 på lillejulaften. Deretter jobber jeg 27., 28., 29., og 30., med mindre jeg får avspasere en dag eller to. Håper på å få avspasere iallefall en dag, all tid med barna i jula er viktig for meg. Men det kommer an på hvor mange som melder om behov til barnehagen i romjula da. 

Anonymkode: d1a03...be3

Skrevet

Jobber 27. og 28. desember.

Fri 23.,29. og 30.

Anonymkode: 0090e...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...