baku Skrevet 15. desember 2016 #1 Del Skrevet 15. desember 2016 Hei😊 Vet noen om garnalternativer til Hanneligarnet? Jeg vil strikke Solveig genseren, og selv om jeg synes garnet er fantastisk fint, er det veldig dyrt...trenger 13 nøster for den minste størrelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. desember 2016 #2 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg vet ikke hvilke egenskaper du ser etter i et alternativt garn? Drops Nepal er mye billigere og kunne kanskje passe med tykkelsen, men jeg ville fryktet at det hele ble ganske tungt, særlig med så mye fletter. Et ganske likt alternativ er Pickles tjukk abuelita, men det er jo ikke fryktelig mye billigere, da (men nøstene der er dobbelt så store, altså), men det blir 20,- billigere per 100 g. Ellers er jo Alfa fra Sandnesgarn billigere, men litt tykkere. Eller hva med Drops Air? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baku Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg vil ikke at genseren skal bli for tykk heller..kanskje jeg bare må prøve orginalgarnet! Tror det blir vanskelig å finne en god erstatning.. Tusen takk for svar😊 god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå